Masal Aydemir
18 yaşında lise 4'e giden bir kız. Ayda ve Hazal'la ortaokuldan beri çok yakınlar. Ailesine biraz düşkünlüğü var. En sevdiği hayvan tavşan, en sevdiği renk ise kırmızıdır. Biraz duygusal, yeri geldiğinde fazlasıyla şirin ama damarına basarsanız ortalığı kırıp dökebilecek birisi. Hele ki konu sevdikleriyse...
Ayda Ulutaş
18 yaşında lise 4'e giden Ayda; Masal ve Hazal'la çok yakın arkadaşlar. En sevdiği hayvan kurt özellikle de kutup kurdu, en sevdiği renk ise siyah. Onun pek bir aile düşkünlüğü yoktur. Masal ve Hazal'a göre biraz daha serttir ama bazende fazla duygusaldır. Sevdiği insanlara zarar verilirse o sertliğini bırakır ve yumuşacık bir Ayda ortaya çıkar.
Hazal Akpınar
O da 18 yaşında lise 4'e giden bir kızımız. Ailesine karşı düşkünlüğü vardır. En sevdiği hayvan ise köpektir. Yavru köpeklere karşı ayrı bir sempatisi vardır. En sevdiği renge gelirsek o da yeşil. Çok eğlenceli bir karakter yapısı var. Ayrıca çok naif bir kız. Bazı konularda çok hassas olabiliyor ama genelde şakalara bayılır. Yani gergin bir ortam varsa orayı düzeltmek için Hazal'a başvurabilirsiniz.
Sarp Köksoy
Köksoy Koleji'nin sahibinin oğlu. 19 yaşında lise 4'e giden bir erkek. Biraz sert, bazen vurdumduymaz, umursamaz birisi Ama özünde çok iyi. Ege ve Alp ile çok uzun süredir arkadaşlar. Ayrıca onlarla aynı anda sınıfta kaldı. Fazlasıyla kıskançtır ama sevgili konusunda... Çapkınlığı da vardır tabii ki. Heee tabii biraz da küfürbazdır. Yani küfür ederek içini dökmeyi seven bir yapısı var. Ayrıeten sevdiğini fazlasıyla sahiplenir. Tabii o kızı gerçekten seviyorsa ama böyle bir kız daha karşısına çıkamadı maalesef...
Alp Kaya
19 yaşında lise 4'e geçen Alp'in çoğu zaman sert bir yapısı var. Tabii biraz çapkınlıkta var. Sinirlidir, agresiftir ve sevgilisini fazla sahiplenir. Bazen Sarp'tan bile daha çok küfür eder ve fazlasıyla da kıskançtır.
Ege Öztürk
19 yaşında ve o da lise 4'e geçti. Şaka yapmaya bayılır ve o da çapkındır. Alp ve Sarp'ı çok sever. Onlarla aynı anda 1 sene sınıfta kaldı. Onda da kıskançlık var, yok değil. Ve o da sahiplenicidir hatta bazen Sarp ve Alp'ten daha fazla... Ayrıca fazlasıyla da delidoludur ve birilerini güldürmeye bayılır.
Maalesef kitabı sildim. Anlamadım belki de virüs girmiştir. Ama dediğim gibi aynısını tekrar yazacağım. Mantık hataları ya da yazım yanlışları varsa onları düzeltmeye çalışacağım. Ufak yerlerde değişiklikte yapabilirim belki... Lütfen oylarınızı esirgemeyin canlarım. Sizi çok seviyoruuummm... Ayrıca yeni kapağımız nasıl olmuş ???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJE MERHABA DE
Teen FictionBursa'dan İzmir'e taşınan ve lise 4'e geçen 3 genç kız: Masal, Ayda ve Hazal... Yeni okulları ise KÖKSOY KOLEJİ... Bakalım bu yeni okul, yeni ev, yeni şehir yani kısacası bu YENİ HAYAT onları nasıl etkileyecek. Okuyup görelim...