✎ 𝐈𝐍𝐓𝐑𝐎
⸙͎۪۫
Mata Hyunjin terpaku tepat ke arah seorang gadis yang sedang melihat mereka dengan reaksi wajah teruja. Bulu romanya meremang apabila dia merenung wajah gadis itu dengan lebih lama. Meremang kerana terlampau teruja.
Nafas Hyunjin seolah-olah di ambil apabila matanya perlahan-lahan jatuh kepada wajah gadis tersebut. Mata bundar yang berkaca semula jadi, bibir merah dan gebu bagaikan buah cherry, seakan-akan menjerit-jerit meminta dirinya untuk menghempaskan bibirnya di atas bibir merah tersebut.
Ya tuhan..
" Hyung... "
Bangchan memandang Hyunjin. Kening sebelahnya diangkat.
" I want her "
⸙͎۪۫
Nafas Sarang tidak teratur. Matanya yang dihiasi dengan manik-manik lutsinar ditatap penuh lembut oleh Hyunjin.
Hyunjin tersenyum lembut. Tubuhnya semakin direndahkan sehingga dia dapat mendengar bunyi nafas yang keluar di belahan bibir gadis tersebut. Badan Sarang menggigil, matanya masih setia memerhati Hyunjin yang sedang menindih tubuhnya.
" Baby... "
Hyunjin menghempaskan mukanya di ceruk leher Sarang. Bahu Sarang terhinjut. Mulutnya terkumat-kamit meminta bantuan tuhan. Takutnya, hanya dia yang tahu.
" Han cakap apa? " Bisiknya lembut. Tetapi masih ada aura mengugut dan geram disitu.
" T-tak ad—"
" Jangan tipu, sayang. Kalau tak lagi teruk aku kerjakan kau. "
Sarang terkaku.
Muka Sarang pucat. Kakinya terasa lemah. Bibir Hyunjin yang bergesel dengan kulit sensitifnya membuatkan bulu romanya semakin meremang. Tambahan pula dengan suasana yang gelap, semakin menambahkan rasa gerun Sarang.
Hyunjin ketawa kecil. Sarang rasa getaran suara Hyunjin di bahunya. Tangan Hyunjin yang tadi berada di lengannya, beralih kepada pinggangnya pula. Lembut sahaja pergerakannya mengusap pinggang Sarang.
" Kau nak bela Jisung? Baiklah. Lagipun kau kena belajar, baru lepas ni kau serik. Kan, sayang? "
Bawah bibir Sarang menggigil. Matanya menangkap iris mata Hyunjin yang menjadi semakin gelap. Suaranya juga sudah menjadi semakin dalam.
Hancur. Semuanya hancur.
✎ 𝐍𝐎𝐓𝐄Nak preview kedua ataupun terus straight ke chapter one?
YOU ARE READING
❥obsession ⸙͎۪۫ hyunjin
Fanfic❝a tiny affection can lead to a massive obsession❞ ➛ SUMMARY ✎ Pertemuan pertama diantara Hyunjin dan Sarang membuatkan keinginan Hyunjin untuk memiliki gadis itu membuak-buak keluar. Bila iris matanya menangkap anak mata Sarang, segalanya bermula...