LXV

369 13 11
                                    

Uwaga......powracam😂




O co sie pokłócicie?
W nawiązaniu do LI

♈Baran: Tokyo
O to, która z was powinna przejąć dowodzenie w razie nieporozumień lub złej sytuacji w grupie. W pewnym sensie żadna z was nie chciała na nic narażać tej drugiej w razie jakichś problemów i dlatego walczyłyście o to, by wziąć odpowiedzialność na siebie.

♉Byk: Profesor
Przez przypadek dowiedziałaś się prywatnych informacji o jednym z członków grupy, Profesor nie wytrzymał i chciał cie wywalić z planu. Wtedy ty wyrzuciłaś na wierzch swoje urazy do niego. Zakończyło się jednak tym, że lepiej się poznaliście i zaczęliście się dogadywać.

♊Bliźnięta: Nairobi
Według Ciebie nie powinna walczyć o synka, który ma już nową rodzinę i inne życie. Gdy jej to powiedziałaś, wściekła się i nagadała Tobie, że nic nie wiesz o miłości i macierzyństwie, a jeśli nawet zostaniesz matką, twoje dziecko nie będzie z Tobą szczęśliwe.

♋Rak: Moskwa
Nie podobało mu się twoje nastawienie w stosunku do zakładników. Uważał, że nie może ci ufać i jesteś w stanie kogoś skrzywdzić. Ty natomiast oskarżyłaś go o to, że nie umiał wystarczająco dobrze wychować własnego syna, za to ciągle poucza innych jak mają się zachowywać.
Po tej wymianie słów bardzo długo ze sobą nie rozmawialiście, lecz po czasie zrozumieliście oboje, że nie ma potrzeby wtrącać się w czyjeś życie i zaczęliście wszystko od nowa.

♌Lew: Rio
Wszystko zaczęło się od tego, że podsłuchałaś jego rozmowę z Tokyo, jak jej się zwierza. Było ci przykro, że z Tobą nigdy tak otwarcie nie rozmawiał i postanowiłaś mu o tym powiedzieć. On jednak zrzucił całą wina na Ciebie, oskarżając cię o to, że zawsze mówisz o sobie i nie dasz mu prawa głosu.

♍Panna: Lizbona
Pewnego wieczoru, gdy wasza rozmowa zeszła na przeszłość Raqel i jej byłego męża. Nie zrozumiałaś, dlaczego dała zrzucić na siebie całą winę i krzywdę. Ona, jednak wykrzyczala ci, że nie może wpłynąć na swoją przeszłość i tym bardziej nie powinnaś wtykać nosa w jej dawno już zakopane sprawy

♎Waga: Denver
O wasze relacje. Obydwoje chcieliście od siebie nawzajem czegoś więcej, lecz żadne z was nie umiało wykonać jakiegoś kroku naprzód. Jednak po tej sprzeczce coraz lepiej się rozumieliście

♏Skorpion: Palermo
Każdy, kto zna to bliżej, czy też nie, wie, że ten człowiek ma bardzo specyficzne podejście do życia. Z biegiem czasu zaczniesz je bardzo odczuwać. On natomiast zrozumie, że nie zawsze nadajecie na tych samych falach i może nie jesteście dla siebie stworzeni.
Oczywiście później zapomnicie o tym zajściu

♐Strzelec: Sztokholm
Ty i Sztokholm jesteście jak ogień i woda. Lubicie się, ale nieraz coś między wami zgrzyta.
Tym razem poszło o to, która z was ma lepszy gust do facetów...

♑Koziorożec: Helsinki
Ta pierwsza mała sprzeczka między wami spowodowana była ingerencją Palermo, który wmówił każdemu z was, że gadacie na siebie za plecami. Jako, że Helsinki potrafi nieźle ukartować zemstę, dostało mu się...

♒Wodnik: Berlin
Na świecie nie ma chyba osoby, która nie weszłaby w zatarg z tym mężczyzną. Z Tobą jednak wyjątkowo bardzo lubi to robić. Powodem tejże kłótni było wasze odmienne zdanie na temat istnień pozaziemskich

♓Ryby: Bogota
Z reguły dogadujecie się nawzajem, jednak pewnego razu wszystkio diabli wzięli, gdy nasunął się temat polityki...
Pewnie nie trudno domyśleć się jak ta sprawa się potoczyła


Mam nadzieję, że tęskniliście, bo ja bardzo🥺




Zodiaki La Casa De PapelOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz