ꕤ medya, masal lara yılmaz ꕤ
Deniz, huzursuz bir biçimde baktı elindeki hatta. Irmak ise, tek eli siyah bol hırkasının cebine soktu ve diğer eliyle çilekli lolipopunu dişleriyle kırarak yemeye devam etti rahat bir biçimde.
Deniz kaşlarını çattı bunun üstüne "Ne biçim kardeşsin sen? Bana yardım etsene azıcık!" Irmak, göz devirdi bunun üstüne "Şehrin en ünlü piyanistinin kızına aşık ol diye ben demedim sana."
Haklıydı. Ne diyebilirdi ki Deniz? Kız kardeşi her zamanki gibi fazla haklıydı. "Ayrıca," diye ekledi Irmak "Unutma ki, kız benim arkadaşım yani, ben olmasaydım öyle ünlü bir kızın numarasını nah bulurdun."
Her zaman haklı olmak zorunda mıydı bu kız! Deniz, en sonunda pes etmiş gibi oturdu Irmak'ın yanına "Yok ben yapamayacağım galiba."
Bunun üstüne Irmak derin bir iç çekti ve lolipopunun çubuğunu kemirmeyi bırakıp Deniz'e döndü "Deniz, kusura bakma ama sırf sen Masal'a yazmak için yeni bir hat al diye haftalığımı feda ettim, vazgeçersen seni şuracıkta boğarım!"
Derin bir iç çekti Deniz. "Pekala, bunu yapabilirim." Hattı telefonuna taktı ve Masal'ın numarasını telefona kaydetti.
Mesaj yazarken heyecandan elleri titriyordu genç kızın adeta.
Bilinmeyen Numara : Pamuk şekerim olsana?
Bilinmeyen Numara : Hatta daha da iyisi benim olsana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fangirl // gxg densal.
Teen Fiction-girlxgirl kurgusudur, homofobikseniz okumayınız. kitap @hermansqueen 'e ithaftır.