«4»

29 9 8
                                    

Deniz, sabah erkenden kalktı. Gökyüzünü andıran mavi gözleriyle odasındaki pamuk şeker rengindeki saate baktı. Okula gitmesine henüz bir saat vardı. Cep telefonunu çıkardı, en son Masal'a yazdığı hattı takılıydı telefonda. Bir süre tereddüt etti ama sonrasında 'ne olacaksa olsun' kafasıyla Masal'a mesaj attı.

Bilinmeyen Numara : Günaydın, pamuk şeker.

Telefonunu kapattı sonrasında. Komodininin üstündeki siyah tokayı aldı ve saçlarını gelişigüzel bir topuz yaptı. O sırada telefonundan bir bildirim sesi geldi. Ekrana baktığında mesajın Masal'dan olduğunu görünce yüzünde istemsiz bir gülümseme belirmişti, bu kadar çabuk yanıtlamasını beklemiyordu.

Pamuk Şeker : Günaydın sana da.

Bilinmeyen Numara : Şu anki halini tahmin edebiliyorum.

Bilinmeyen Numara : Dün geceden yaptığın topuz, açık renk sweatshirt'ün, gökkuşağı rengindeki tırnaklarınla oldukça güzelsin.

Pamuk Şeker : Yuh!

Pamuk Şeker : Röntgenci falan mısın sen be!

Bilinmeyen Numara : Hayır, sadece seni çok iyi tanıyorum.

Bilinmeyen Numara : Seni böyle iyi tanımamın ödülü olarak, bir anlık rica ediyorum ^^

Pamuk Şeker :


Pamuk Şeker : Anlık atmasam da fark etmezmiş ya, neyse.

Pamuk Şeker : Orda mısın?

Bilinmeyen Numara : Ha?

Bilinmeyen Numara : Pardon ya, ufak çaplı bir kalp krizi geçirdim de anlığını görünce.

Fangirl // gxg densal.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin