«5»

23 6 17
                                    

Tahtaya şöyle bir göz gezdirdi genç kız, bir sürü anlamadığı sayı vardı. Ha, bir de vazgeçilmez "x ve y" 'matematik dersindeyiz, sayıları anladım da harfler ne alaka?' diye geçirdi içinden.

Sarı saçlarını, pembe tokasıyla gelişigüzel bir at kuyruğu yaptı, bakışlarını saate çevirdiğinde henüz dersin yarısında olduklarını gördüğünde, iç çekti ve defterini boş boş karalamayı bıraktı. Kurşun kaleminin arkasını dişliyordu, sıkıldığında genelde böyle yapardı.

Bakışlarını cama yönlendirdi. Okulun ön bahçesinde voleybol takımı antrenman yapıyordu. Açıkçası, voleybolda oldukça kötüydü ama Masal'ın antrenmanlarını izlemeye bayılırdı. Gözlerini Masal'ın olması gereken pasör kısmına odakladığında, Masal yerine başka bir kızın olduğunu görünce kaşlarını çattı.

Bu kız kimdi şimdi? Gözleriyle, etrafı biraz daha taradığında, sahanın yakınlarındaki bankta oturan Masal'ı gördü.

Kısa kollu beyaz okul tişörtü üstündeydi, gri eteği, siyah dizüstü çorapları-medya- ve rüzgarda savrulan saçlarıyla oldukça güzel gözüküyordu. 'Bekle.. etek mi?' diye geçirdi içinden, Deniz. Anlaşılan eşofmanlarını evde unutmuştu ve kız beden dersine alınmamıştı.

Deniz, gözlerini sınıfın üstünde gezdirdi. Kimsenin hocayı taktığı yoktu, herkes ya birbiriyle konuşuyor ya da başka ıvır zıvırlarla ilgileniyordu.

Deniz, telefonunu çıkardı yavaşça ve Masal'a mesaj yazdı.

Bilinmeyen Numara : Eşofmanlarını mı unuttun?

Pamuk Şeker : Sen nerden biliyorsun?

Bilinmeyen Numara : Bilirim ben. Herneyse, sil gözyaşlarını ve sana mesaj attığımda kantinde ol.

Cevap gelmesini beklemeden telefonu kapadı, Deniz. Yavaşça sırasından kalktı ve öğretmeninden tuvalete gitmek için izin aldı. Tabii, tuvalet sadece bahaneydi..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fangirl // gxg densal.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin