8-Final

1.6K 157 292
                                    

Hav hav, hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav. Hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav. Hav hav hav hav hav hav hav.

Hav hav hav hav hav hav "hav hav" hav hav. Hav hav hav hav hav hav hav.  Hav, hav hav hav hav hav.

Holly:
Hav hav hav hav
hav hav hav?

Yeontan:
Hav hav hav hav hav
hav hav 
Hav hav hav hav hav
Hav hav hav hav hav hav hav!!!

Holly:
Hav hav hav hav
Hav hav

Holly:Hav hav hav hav Hav hav

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeontan:
Hav hav hav hav?

Holly:
*ses kaydı*------------------------------🎶
/ Kapat

HAAAV HAAV HAV HAV HAAV HAAV HAAV HAAV *PİYANO SESİ* HAAV HAAV HAAV HAAV

Yeontan:
Hav hav hav hav hav..
Hav hav..

Holly:
Hav hav hav
😎👩‍🎤

Yeontan:
Havhav hav hav
Hav hav hav

Holly:
Hav hav hav
(Görüldü, 02:45)

Hav, hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav. Hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav, hav hav hav hav hav hav hav, hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav. Hav, hav hav hav hav hav hav hav, hav hav hav hav hav hav hav.

Hav hav hav hav hav hav hav hav. hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav.

Hav hav hav hav hav hav hav, hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav.

Hav hav, hav hav hav hav hav hav hav hav hav, hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav. Hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav.

Hav hav hav hav hav. Hav, hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav, hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav hav.

Hav hav hav hav hav..

............................................................


                            The end

İmkânsiz Aşk | Kim Yeontan × Min HollyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin