Кихюн седеше сам на пейката пред плувния басейн на университета,където плувците оставяха някой от нещата си там по време на тренировка.
Червенокосия младеж се чувстваше неловко сред цял куп спортисти от отбора,които имаха страхотни тела ,докато той приличаше на мързеливо картофче.
Кихюн не харесваше каквато и да е спортна дейност,породи много причини.
Той можеше да вземе Мисаки със себе си,поне да има някой познат ,за да не му е чак толкова неловко тук.
Но щеше да бъде нахално да вземе своята приятелка тук.
Хосок му се усмихна и махна преди да влезе в басейна, заедно с останалите му съотборници.
Кихюн само махна с ръка, като се опитваше да изглежда доволен от това,но той не беше.
Той не искаше да е тук. Искаше му се Уонхо да не беше дошъл и да развали момента с Шоуно.
Очите на Кихюн се стрелнаха щом видя познатата фигура на своя възлюбен да излиза от съседния коридор.
Лицето на по-малкото момче придоби червен цвят щом видя полуголото тяло на Хьону, от което се стичаха капки вода от мократа му коса.
Каква красота за очите на Кихюн.Той никога не бе очаквал да го види тук.
Е, Шоуно си изглеждаше като спортен тип,заради тялото си. И Кихюн си мислеше,че той тренира някъде другаде,но не предполагаше за тук.
Можеше да използва Уонхо, като свой билет, за да гледа как Шоуно тренира и така можеше да го заговори.
Но нямаше ли да бъде егоистично от негова страна ,че се възползва от добротата на Уонхо,за да гледа своя кръш?
-Хей,ти си момчето на Хосок!-каза познат глас и седна до Кихюн.
Кихюн се обърна към източника на гласа,като вече лицето му се беше върнало в нормалния си цвят.
-Имате грешке.Не съм неговото момче.-поправи го Кихюн.
Момчето го погледна странно.Той беше част от отбора по плуване и Кихюн го беше виждал няколко пъти с Минхюк или с Уонхо,но не знаеше името му.
-Мислех,че сте заедно, както всички твърдят. Той много те харесва,което е изненадващо за след ужасна връзка с онзи кльощавия.-Кихюн усети разочарование в гласа на младежа.
Значи е било истина,че между Уонхо и Хьонгуон е имало нещо.Но не искаше да дава празни надежди на Хосок.
Да,той можеше да е сладък и мил,но Кихюн имаше чувства към някой друг.
-Ъм ,тогава какви сте щом той те доведе тук?-попита объркано съотборника му.
-Просто познати.Нищо повече.-което си беше истина.Между тях нямаше нищо друго и едва ли щеше да има нещо повече.
Момчето само присви устните си и стана от мястото си.Кихюн на мига обърна погледа си на мястото,където беше Шоуно.Но той вече не беше там и това натъжи Кихюн.
-За какво си говорихте с Мунбин?-познатия звънлив глас на Уонхо се обади и зае мястото,на което преди малко седеше въпросния Мунбин.
-За нищо особено.Питаше дали Минхюк ще организира парти скоро.-излъга Кихюн,като си спечели едно кимане от Уонхо.
BINABASA MO ANG
do i wanna know? || boy x boy
Fanfictioncover//корица: jasperoses Кихюн е предизвикан да покани най-красивото момче в кампуса на среща.А Уонхо известен с това,че той отказва всички покани и признания от всеки човек в университета.Но какво ще стане ако Уонхо се съгласи на поканата на Кихюн?