~ I skolan ~
Jag gick mot skolans dörröppning, drog upp min svarta handväska i armvecket, och gick in.
Jag började gå mot mitt skåp. Nummer 134. Jag tog fram svenskaböckerna, och gick in i klassrummet. Jag verkade vara någon minut försenad, och blev tvungen att sitta bredvid Josh. Åhh. Varför kom jag försent?
'Tysta i klassen!' Ropar Jessica ut över salen. 'Idag ska vi få en ny person i klassen, och medans jag hämtar personen ska ni få gissa vilket kön'
Typiskt Jessica att vi får gissa. Gissa talet, gissa varför, gissa hen, gissa bla bla bla.
Alla tjejer trodde ju såklart att det var en kille.
'Okej nu har jag hämtat honom. Kan du berätta lite om dig själv?'
'Såklart! Ehm, jag heter då Evan West. Jag gillar hamburgare.'
'Tack så mycket. Du kan sätta dig bredvid Mina som sitter där längst bak. Nejnejnej. Två killar bredvid mig.
'Hey' sa Evan med en liten glimt i ögat.
Ja, han var ju riktigt snygg oså. Men det kändes lite akward när alla tjejer bara stirrade på oss.
Framförallt Shayle som typ älskar killar...~~ Rasten ~~
Just idag var jag jäkligt ful. Hade en brun t-shirt och ett bar mjukisbyxor.
Jag får väl dra till stan och köpa nya kläder. Vad gör man inte för en så snygg kille.
'Hey' Sa Evan.
'Hej på dej' sa jag nästan lite barnsligt.
'Har du lust och göra något ikväll?'
Jag rodnade till.
'Mm' fick jag ur mig. 'Men efter skolan ska jag bara till stan o köpa kläder!'
'Okej, jag hämtar upp dej klockan 19.00 utanför Waynes Coffe. Vet precis vart vi kan åka!'
'Visst'~~ Stan ~~
Okej, nu måste jag köpa något snyggt. Men vad? Jag gick in på h&m och hittade en jättesnygg svart u-ringad tröja.
Jag stod utanför Waynes coffe 5 minuter tidigare med ca 8 påsar.
*tut tut*
Evan kom med sin bil. En svart bil.
Han kom ut från förarsätet och öppnade bakluckan.
'Lägg in påsarna här, sötnos'
Okej, han kallade mig sötnos. Nu måste jag ge ett gott intryck.
'Fina kläder' sa jag.
'Tack'
Det var tur att jag hann ta på mig min svarta, tigtha, långa klänning. Jag känner mig faktiskt riktigt snygg.
Han stannade utanför ett klippberg. Vi fick gå en bit in i skogen innan vi kom fram.
'Oj, vad vackert' sa jag och kollade ut över utsikten mot Diswale. Han hade dukat på en stor stock och vi skulle sitta på ett par kuddar och ha filt över oss.
~~~
Tack så mkt för att ni läser! Skulle bli skitglad om ni röstade 😘 PÖSS ❤️
YOU ARE READING
You Drive Me Crazy.
Teen FictionHejsan. Mitt namn är Mina. Jag är 14 år och just nu såå irriterad på Josh, en galen kille i min klass. Hur kan han bara komma fram o kyssa mig sådär när han har tjej? Helt sjukt!