*Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing*
Väckarklockan ringde. Varför?
Jag rörde sig försiktigt upp från sängen och började borsta på mitt långa bruna hår.
Jag sminkade mig lite simpelt. Med mascara, puder, läppglans, ja, de vanliga typ.
Jag tog även på mig några klädesplagg jag köpte igår.
En svart croptop som går ovanför naveln, och ett par simpla svarta jeans.
Sedan gick jag ner till köket och gjorde en ostmacka.
*pling*
Jag fick ett sms.
" hej Mina.
Tack för igårkväll. Hade supermysigt. Vill du ha skjuts till skolan idag? Kan komma förbi! Puss sötnos." Hade tydligen Evan skrivit.
Jag skrev tillbaka;
"Hej.
Jag hade också superkul igår.
Ja tack. Du kan komma runt 8.00"Evan kom runt 8 och de båda åkte i hans svarta bil till skolan.
När jag öppnade dörrportarna in till skolkorridoren, och mina svarta höga klackskor hördes tydligt, kollade alla på mig. Alla. verkligen alla!
"Vafan stirrar ni på?" Fräser jag högt.
"Eyy, ta de lugnt snygging!" Hörs en mörk pojkaktig röst från något utav skåpen.
Någon kallade mig snygging.
Jaha. Okej. Förlåt. Visste inte att jag var så snygg."Hejdå sötis!" Säger Evan och går mot sitt klassrum.
Varför har vi inte samma lektioner? Tänker jag och suckar.
Shit mama. Yes! Läraren som skulle ha oss i NO var tydligen sjuk. Och de hittade ingen vikare! RAAAST NÄSTA!
"Haha, rolig mattelektion?" Skrattade jag och såg Evan sucka.
"Ha Ha ha, bara för att ni hade rast i 1 timma kan väl jag ha kul på matte lektionen?" Skrattar han.•~•~•~•
När skolan var slut kom Evan fram till mig. Och Josh. Fan.
"Vill du hänga med hem till mig?" Frågade båda till mig i mun på varandra.
"Du, Josh. Dej vill ja inte ha o göra med! Vill inte se dej! Du ä så jävla Vidrig!" Säger jag kaxigt och höjer tonen.
Han gick snabbt iväg mot sitt skåp med en konstig blick i ögat.•~•~•~•~•
Sry för att jag nt varit så aktiv! Men jag har inte hunnit med så mke!❤️🙈 Hoppas iaf att ni gillade detta kapitlet!✋
Rösta gärna o kmt något snällt ❤️
PÖSS ❤️
YOU ARE READING
You Drive Me Crazy.
Teen FictionHejsan. Mitt namn är Mina. Jag är 14 år och just nu såå irriterad på Josh, en galen kille i min klass. Hur kan han bara komma fram o kyssa mig sådär när han har tjej? Helt sjukt!