Scarlett
To že jsem se s Chrisem vyspala jsem hodila za hlavu.
Miluji ho a snad jednou budeme pár.Christián
Za pět minut budeme v Londýně.
Scarlett podle mě už hodila za hlavu že se semnou vyspala.Až budeme v Londýně tak Scarlett a Jessika budou něco dělat a já se chci zeptat co mám dělat se Scarlett. Chci s ní být ale nechci aby se jí něco stalo.
Vystupujeme z letadla a jdeme směr východ kde čeká Noah s autem aby nás odvezl domu.
Ch:"Ahoj Noah."
N:"Ahojky lidičky."
S:"Ahoj Noa (Noah)"
N:"Toto je Jessika."Otočila se k nám mladá dívka ale o něco starší než Scarlett.
J:"Děláš si prdel. Scarlett. Tvůj otec mi řekl že tě nikdy neuvidím. Že asi jsi mrtvá a ty si letíš s mafianem."
S:"Bože Jessiko. Za to že jsem s ním může otec. Jsem ráda že tě vidím. Už jsem se bála že tě nikdy neuvidím. A jak to že jsi mi neřekla že máš přítele?"
J:"O BFF nikdy nepřijdeš a promiň. Ty jsi byla sama a tak jsem se nechtěla tímto zatěžovat."
S:"Jsi nej."Ch:"To je ta slavná Jessika?"
S:"Ano je to ta slavná a úžasná Jessika. A Noahu máš dobrý vkus."Na to jsme se všichni začali smát.
Doma šla Jessika a Scarlett do bazénu a říkala ji co se stalo.
A já jsem šel s Noahem do pracovny.
N:"Tak co je?"
Ch:"Nechci poslat Scarlett jinam ale nechci aby se jí něco stalo."
N:"Ale když pojede jinam tak to je ještě horší. Nebude ji nikdo chránit a oni si ji najdou. A já mám Jessiku a taky nechci aby se jí něco stalo ale nechat je samotné i na konci světa je horší než ji mít tady pod ochranou."
Ch:"Jo to máš pravdu."
N:"Vy spolu chodíte?"
Ch:"Ne."
N:"A chtěl bys?"
Ch:"Jo."
N:"A dali jste si alespoň pusu?"
Ch:"Oba jsme byli tak na mol že jsme se spolu vyspali."
N:"To není nejlepší začátek ale přeji vám to."
Ch:"Jo jo díky."
N:"A máte oba hezké fotky na instagramu."
Ch:"Jo viděl jsem je."Scarlett
O tom co se stalo za tu dobu jsem ji vše řekla. A řekla jsem ji i to že se mi Chris líbí a že ho asi vážně miluji.J:"Přeji vám to"
Na to nás Chris a Noah přivolali.
Ch:"Je pizza."
J:"Mňam."
S:"Miluji pizzu."Ch:"Snad ne jen pizzu?"
S:" No a pak Jessiku."
N:"Ta je moje."
S:"Ale takhle jsem to nemyslela."
N:"A co otce?"
S:"Ne"
N:"A co Chrise.?"
S:Nooo....Jdeme jíst.?"Bože co když něco tuší.?
Ch:" Jo jdeme. "
Po jídle jsme šli do obýváku.
Ch:" Mám na tebe otázku"
S:"Jo tak povídej."
Ch:"Můžeš tu se mnou zůstat nebo jít ale budeš muset jít mimo Anglii."
S:"To znamená že mi dáváš volnost. To jsem tě dlouho nepodavila."
Ch:"Právě že mi na tobě záleží a nechci aby jses trápila. A proto ti dávám na výběr."
S:"Aha tak to je jiná. Moc ráda zůstanu s tebou. Vím co děláš a co se mi může stát ale může se mi stát i něco normálně. A na víc ráda s tebou trávím čas."Na to jsem vstala z gauče a rozešla jsem se k stojícímu Chrisovi a obejmula jsem ho.
Christián
Po tom co mi řekla jsem byl dostatečně šťastný.Teďka se k ní budu chovat jako k princezně.
Šel jsem do kuchyně pro limonádu.
N:" Ta holka tě má ráda."
Ch:"To asi má. Princezna moje."
N:"Tvoje?"
Ch:"Ano moje. Sice spolu nechodíme ale je moje."
N:"Ale věřím že budete."Kolem 9 večer jeli domu. A mi jsme zůstali sami.
Ch:"Pricezno?"
S:"Co je zlato.?"
Ch:"Zlato?"
S:"Ty mi říkáš princezno a asi nechceš abych ti říkala princezno."
Ch:"Ale celou dobu mi říkáš Chrisi."
S:"Pokuď vadí tak ti budu říkat Chrisi."
Ch:"Měl jsem dost přezdívek. Pane a Chri a Pane Grey a daddy a další ale zlato a miláčku ještě nikdy"
S:"Beruško?"
Ch:"Ne to ani náhodou princezno."
S:"Zlato klid nebo budeš mít mrtvici. A co si chtěl?"
Ch:"Jak moc mě máš ráda?"
S:"Víc než si myslíš."Na to se vydala do koupelny. Já jsem se šel vykoupat do jiné koupelny ale i tak jsem byl rychlejší tak jsem čekala až vyleze.
Když vylezla vzal jsem ji do náruče a odnes do SVOJÍ ložnice a šli jsme spát.
Ráno jsem se probudil dřív. Zapl jsem si televizi co je v ložnic a šel jsem se koukat na 50 odstínů šedi. Někdo mi řekl že se mám na to podívat a že se jmenuji stejně jako ta hlavní postava.
Když jsem byl v půlce tak se probudila Scarlett.
S:"2 je lepší"
Ch:"Ty jsi to viděla.? "
S:"Ano s Jessiku se chceme podívat na poslední díl a budeme to mít dokoukaný."
Ch:"A to jsem si myslel že si ta, nejhodnější holka na světě."
S:"No tak to jses zpletl."Ch:"Co by jsi chtěla dělat?"
S:"Nechám to na tobě."
Ch:"To by jsi vzdychala celý den moje jméno."
S:"To nezní špatně. Ale celý den ne."
Ch:"Tak co by jsi chtěla dělat.?"
S:"Co si dnešek užít."
Ch:"Je tu bazén sauna vyhřívka a bazén venku. "
S:"Já bych šla do sauny."
Ch:"Děláš si srandu. Víš jak dlouho jsme s nikým nespal. To mi neuděláš na to mě máš moc ráda".
S:"Ne to nemám."
Ch:"To je od tebe hnusný."
S:"Co víme třeba se ti dnešek bude líbit."
Ch:"Vážně? Vidět tě nahou a ani se tě nedotknout bude pro mě peklo".
S:"Ale pak může být ráj."Na to šla do koupelny. Ale nazamlka se tak jsem šel za ní do sprchy.
S:"O už tě chápu."
Ch:"Za to můžeš ty."
S:"Já?"
Ch:"Jo ty jsi tak sexy."Na to jsem ji přirazil ke zdi sprchového koutu neboť si nevybrala vanu.
A začal jsem ji líbat. Na to Scarlett vypadla vodu a odmotala svoje nohy okolo mého pasu.Scarlett
Odnesl mě k sobě do postel a tam si mě položil.
Začal mi dělat cucfleky. A pak to skončilo tím že jsme se spolu vyspali.Pak jsme se vykoupali.
Dneska jsem byli v té sauně a pak v bazénu.
ČTEŠ
Proč já [DOKONČENO] ✔️
RomanceScarlett je 17 léta dívka která se od své kamarádky už nikdy nevrátí. Christian je 20 letý mafián který změní život jedné dívce kvůli jejímu otci. Co se stane když se to otec dozví? Co se když její únosce chce od jejího otce výkupné? ❤️❤️❤️