😘13 SKLAD A POUHÉ SLIBY KTERÉ JEAN NEDODRŽÍ 😘

445 10 0
                                    

Scarlett
Dneska semnou jel do skladu. Nevím co se tam stane a ani kdo tam bude. Ale prý to bude můj konec.
Takže mě tam bude chtít asi zabít. A možná tam bude i Chris. Ale nevím.

Šli jsme do toho skladu. Když otevřel dveře uviděla jsem Chrise a Noaha. Bože můj já se chci s nima vrátit.

Ch:"Princezno?"
S:"Chrisi."

"Nikam nejdeš". Mi řekl můj únosce. Pořád nevím jeho jméno.

"Jaké to bude když umře osoba kterou miluješ? Já to zjistil a ty to zjistíš taky."

Vzal pistoly a dal mi ji k hlavě.
Bože to je můj konce.

"Poslední slova."

S:"Chrisi miluji tě. Najdeš si někoho koho budeš milovat."

Ch:"Ne já chci jen a jen tebe."

Pak mě steřeli ale ne do hlavy ale do břicha.

Chris
Střelil jsem ho ale pozdě neboť to Scarlett schytal do břicha.

Zavolal jsem záchranku. Ta ji odvezla do nemocnice.

A Kellebovi jsem řekl pravdu. Která se mu nelíbila ale dal se na mojí stranu.

Po 2 měsících
Už jsou to 2 měsíce co Scarlett je v umělém spánku.

Zjistil jsem že čekala dítě. No a podle  toho jak bylo staré bylo moje a Scarlett.
Ale potratila.

U Scarlett sedím každý den od rána do noci. A přeju si ať se probudí.



Už  je to měsíc a pořád se ještě neprobudila. Jess chodí sem taky s Noahem. Ale né tak často jako já. Neboť tu jsem od rána do noci každý den.

Když jsem dneska dojel domu vzal jsem si její svetr co měla na sobě když jsem ji unesl.

Nikdy by mě nenapadlo že se do ní zamiluju a budu s ní žít.
Jsem ale za to rád. A chci aby se probudila jinak můj život nemá smysl. Noah to když tak zvládne.



O měsíc později

Už to jsou dva měsíce a lékař mi řekl že ji odpojí že se neprobudí.
Byl jsem s ní dokuď mě nevyhodili.
Pak jsem šel k jednomu mostu který tu je.

Když jsem chtěl skočit stáhl mě někdo k sobě.

N:"Ahoj Chris máme překvápko."
Ch:"Noahu to nemá smysl nechci tu bez ní být."

Ale nakonec jsem šel. Už jsem Scarlett neviděl 5 hodin. A ona měla být poslední koho uvidím.

S:"Miluju tě Chris"

To jsem slyšel když jsem vlezl do svého pokoje.

Ch:"To se mi snad jen zdá. Ty žiješ. Já se kvůli tobě před pár minuty chtěl zabít a ty jsi tady. Miluju tě."

N:"Jo asi hodinu} o tom co jsi odešel volal ale ty jsi tu nebyl. No a pak jsem ji odvezl sem ale musí odpočívat."

Ch:"Moje princezna bude ležet a odpočívat a já se o ni budu starat."
S:"Jsi můj milovaný princ. Miluju tě."
Ch:"Je škoda že malé zemřelo. Chtěl bych s tebou dítě ale mám tebe to je hlavní."
S:"Co? My jsme čekali dítě?"
Ch:"Jo ale kvůli Jeanovi jsi potratila."
S:"Ne. Já byla těhotná a s tebou. A kvůli Jeanovi nejsem. To né já ho chci. Já si vždy přála dítě a toto je zlí sen. To nepřežiju. To neudejchám to nejde."
Ch:"Princeznovi klid. Chápu tě ale určitě dítě budeme mít sice ne tohle ale jiné je mi to líto ale přeneseme se přes to. A jednoho dne budeme mít malé."
S:"Jo?"
Ch:"Jo"

Ten den byl po dlouhé době ten nejlepší.

Není nic co by nám zníčilo vztah.

Já miluju Scarlett a Scarlett mě. A to dítě budeme mít. Ne tohle ale určitě někdy jo.

Chci se omluvit že mi to tak dlouho trvalo. Mám na to ale dost dobrou výmluvu.

Ale to je teďka jedno.

Ještě se chci omluvit za to že tato kniha bude kratší než jaká koliv co jsem kdy napsala.

Za nedlouho vydám novou knihu  ale nebude o mafii.

Ne že by mě nebavilo o mafii psát ale chci zkusit i jiný kontent.

Tato kniha bude mít ještě dvě kapitoly a pak bude konec no a na začátku  srpna bych vydala novou knihu. Mám dost nápadů. Tak snad se budete těšit.

Když mě nápadně něco k mafiánskému tématu tak bychto sepsala a po dokončení knihy jménem

Z NENÁVISTI LÁSKA..?

Bych vydala něco o mafii. Ale nevím to na 100%.

Proč já [DOKONČENO] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat