Scarlett
Už jsem u Chrise měsíc. Zatím se nic moc nestalo několikrát jsem se s Chrisem vyspala.Já jsem se do něj zamilovala. A on mi řekl jen že mě má rád. Sice jsem za to ráda ale chtěla bych aby to co cítím já cítil i on.
Jess mi pořád říká "Řekni mu že ho miluješ třeba tě taky miluje ale neřekne ti to nebo se bojí."
S:"Je to mafián který se ničeho nebojí takže nemá důvod se bát tohoto."
Dneska jdeme spolu na večeři do restaurace.
Christián
S Noahem se pořád bavím co se tíče Scarlett.
Možná si říkáte proč ji to neřeknu když jsem mafián a ničeho se nebojím. Je to pravda že se málo čeho bojím ale nevím jak ji to říct. To co k ní cítím jsem nikdy k nikomu necítil.
Chci ji to jednou říct ale nevím jak.Dneska jdeme do restaurace.
V restauraci
Obsluhuje nás dost mladý číšník.Č=číšník
Č:"Co by jste si dala karásná dámo?"
Ch:"Chtěl bych jiného číšníka a nebo aby jste s ní přestal flirtovat jsem tu já s ní!"
Č:"Bože no a co? Jsme lepší."Na to jsem vytáhl pistol a namířil na něho.
Ch:"Co že jsi?"
Č:"Lepší!"Na to nestihl nic víc říct nebo jsem ho zastřelil.
Naštěstí tam nikdo nebyl a měl jsem tlumič a nemá zde kamary takže jsem zavolal Noahovi který mi pomohl se ho rychle zbavit no a pak jsme odelši.
Emili to rychle uklidila. Aby nebylo nic poznat. A pak jsme odešli.Scarlett
On ho zabil jen kvůli tomu že semnou flirtoval.Ch:"Kdyby jsi se pořád dotýkal Scarlett tak bys takhle dopadl."
N:"Ještě že mám přítelkyni a neláká mě Scarlett."S:"Proč jsi to udělal."?
Ch:"Není lepší než já. A ty jeho blbé keci co se týče tebe."
S:"Takže jsi ho zabil jen kvůli tomu že žárlíš?"
Ch:"To jsem neřekl ale dá se to tak říct."Na to jsem mu skočila kolem krku.
N:"To stačí někoho zabít a máš holky kolem krku. Až pojedu domu s Jessiku tak někoho zabiju a ona mě bude objímat."
S:"Jenže on ho zabil kvůli mě."
Na to jsem na něj vyplázla jazyk.N:"Abych ti ho neušmilk."
Ch:"Skřivíš ji jedinej vlásek a budeš mít ještě horší smtrt než ten číšník."
N:"Ne to nechci."
Ch:"No tak se mojí princezny ani nedotkneš.!"Bože jak moc se mi líbí jak si mě přivlasňuje.
S:"Tvoje?"
Ch:"Ano moje."
S:"Nechdíme spolu ani nejsme manželé."
Ch:"A chtěla by jsi?"Bože ano. Ano chci.
S:"Em.................možná".
Ch:"Princezno? Ano nebo ne.? Chodila by jsi s mafiánským bossem."
S:"Sice se mi tvoje práce nelíbí ale asi ano."
Ch:"Asi?"
S:"Co chceš slyšet.? Miluji tě a chci s tebou být do konce života?"
Ch:"Ano to by se mi líbilo. Neboť já tě miluji."
S:"Bože Jess měla pravdu a já se bála že jsem se do tebe zamilovala jako blabá a budu se trápit. Bože jo. Miluji tě. Miluji miluji miluji miluji tě Christiáne Grey. Miluji tě."N:"To je lásky."
Ch:"Takže budeš se mnou chodit?"
S:"Jsi blbej. Nebo co? Jasně že jo."
Ch:"Nejsem."Na to jsem ho políbila.
Ten den jsem všechno ještě řekla Jess.
Nevím za jak dlouho budu moct napsat další díl neboť jedu na dovolenou a nevím kolik budu mít času na psaní ale pokusím se.
Děkuji za vaši podporu. Mám vás ráda 💜💚💙🖤🧡💛
ČTEŠ
Proč já [DOKONČENO] ✔️
RomanceScarlett je 17 léta dívka která se od své kamarádky už nikdy nevrátí. Christian je 20 letý mafián který změní život jedné dívce kvůli jejímu otci. Co se stane když se to otec dozví? Co se když její únosce chce od jejího otce výkupné? ❤️❤️❤️