𝓜𝓸𝓷𝓼𝓽𝓪 𝔁 ~ 𝓐𝓶𝓲𝓴𝓸𝓻 𝓮𝓰𝔂 𝓵𝓪́𝓷𝔂...

905 28 65
                                    

Szituáció: Amikor egy lány elkezd flörtölni vele, miközben együtt vagytok
Tagok: Shownu, Wonho, Minhyuk, Kihyun, Hyungwon, Jooheon, I.M
Író: Kpop__Lover_

Ki mit mond, nekem Wonho örökké bandatag lesz. Minimum, akkor hagyom ki a bandás részekből, ha debütált.

Shownu

Egy fotózáson voltak, ahol ott volt pár ismeretlen, fiatal lány. Épp állították be a fényeket, így a fiúk kaptak, egy kevés szabadidőt. Te úgy gondoltad, hogy elmész és viszel nekik egy kevés, frissen sült muffin-t. A fotózás helyszínére taxival mentél és mikor bementél láttad, hogy barátod, egy másik lánnyal beszélget, a szokásos vigyorral együtt. Nem akartál neki túl nagy ügyet keríteni, sem jelenetet rendezni, hisz' az nem te vagy, viszont nem kerülte el a figyelmed, hogy a lány olykor-olykor gyengéden rásimít Shownu karjára. Nem hitted el, hogy ezt Shownu hagyja egy idegen nőnek, így inkább odamentél a többiekhez, csak hogy ne lásd őket. Mikor megérezték a muffin illatát, már akkor nagyon megörültek. Leaderüknek is akartak hagyni, de te mondtad nekik, hogy egyék meg nyugodtan, mert nekik hoztad. Rövidesen két kart éreztél mellkasod előtt és egy áll nehezedett fejedre. Shownu volt az.
- Oh, már abba is hagytad a csevegést a barátnőddel? - kérdeztél rá szúrósan.
- Te vagy a barátnőm. - felelt egyszerűen.
- Ha igen, akkor ki volt az a másik lány és miért simogatta a karod? - tértél a lényegre.
- Egy csaj, aki a fényképésznek segít. Igen valóban simogatta a karom és még flörtölt is, amíg el nem mondtam neki, hogy számomra csak két nő létezik a világon. - mondta és ekkor rögtön kikerekedtek a szemeid - Az pedig Te vagy és leendő Lányom - hangsúlyozta ki, hogy kikre is gondolt, te pedig boldogan bújtál ölelésébe.

 - mondta és ekkor rögtön kikerekedtek a szemeid - Az pedig Te vagy és leendő Lányom - hangsúlyozta ki, hogy kikre is gondolt, te pedig boldogan bújtál ölelésébe

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.


Wonho

Wonho, a munkából hazaérve, boldogan mesélte, hogy egy lány flörtölni kezdett vele. Részletesen elmesélte, az egész sztorit, meg hogy úgysem tudta lerázni a csajt, hogy elmondta, van valakije. A lány egyre azt akarta, hogy Wonho csalja meg a barátnőjét, vagyis téged. Neked ez eléggé rosszul esett, de ezt mindaddig nem vette észre, amíg fel nem keltél a kanapéról és mentél a konyhába. Ekkor leesett neki, hogy ez felér egy megbántással.
- Jagiya! Jagi~ kérlek ne légy rám mérges, nem azért nevettem, mert közben jól éreztem magam, hanem vicces volt az egész szituáció, mert az a lány nem akarta megérteni, hogy én sohasem csalnám meg életem szerelmét. Főleg nem vele. Érted? Szeretlek! - mondta, miközben mosolyogva, nagy szemekkel nézett téged.
- Komolyan mondod? - léptél egyet felé.
- Hát persze! Bízz bennem és megmutatom, hogy csakis téged szeretlek! - nyugtatott meg.

- Hát persze! Bízz bennem és megmutatom, hogy csakis téged szeretlek! - nyugtatott meg

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
Kpop Reactionsحيث تعيش القصص. اكتشف الآن