Trenutno je 6 : 30 ujutro. I da, nalazim se u školi. Točnije, ispred Tininog ormarića. Samo recimo da ću napraviti malo više gluposti jer me zanima hoće li dobro ispasti. Da znam mogu li to ubuduće koristiti.Možda se svima činim kao mali anđeo, ali kad me netko raživcira poludim. I naravno, volim raditi spačke.
Metalnom špicom, ne pitajte di sam to našla, sam otvorila njezin ormarić.
Opa, unutra je puno nepotrebnih stvari... Koje ću ja uzeti. Strpala sam neke minice, štikle, šosove, par paleta sa šminkom, neku torbicu, još šminke i ogledalce u crnu vreću.
Sad slijedi zabavniji dio.
Iz druge vreće sam izvadila puno šarene vate i pobacala ju po ormariću. Izvadila sam i šarenu zastavu (zastavu lgbt) i postavila tako da kad se ormarić otvori iskoči na osobu koja ga je otvorila. Uzela sam papir i napisala
"ostale stvari nađi u ženskoj svlačionici :)"
i zalijepila ga na unutarnju stranu željeznih vrata. Na još jedan papir sam napisala
"my coming out" i oblijepila sa još vate. Zatvorila sam vrata kad sam završila.Znam, okrutna sam.
Ali imam razlog.
Tina je uništila život mnogim osobama ovdje i vrijeđa sve koji su ,,niži sloj" od nje. Tako da je moj postipak potpuno opravdan. Valjda.
A možda će ju sad dečki gledati drugačijim očima što će ju još više razljutiti.
Slijedi drugi dio plana.
Izašla sam iz škole kroz stražnji ulaz kroz koji sam također provalila. Valjda nisam potrgala vrata...
Kako god, provalila sam u sportsku dvoranu i ušla u žensku svlačionicu. Tamo sam uzela kantu i napunila je s crvenim ljepilom. Trebalo bi izgledati kao krv kad padne. Za kantu sam pričvrsila dugi konac i stavila ju na štok od vrata. Ostatak konca sam postavila na pod, kad će konac zatitrati kanta će, nadajmo se, pasti. To sad isprobavam da vidim hoće li uspjeti. Na drugi dio svlačionice sam na pod stavila Tinine stvari iz ormarića.
Mislim da je moj posao gotov. Samo još jedna stvar. U kut prostorije sam postavila malu kameru koju sam ukrala Gabrielu.
Prvi sat nitko nema tjelesni pa ću ju ostaviti upaljenu. Nakon prvog sata ju dođem ugasiti.Pogledala sam na sat. Već je sedam i petnaest. Mogla bi se ja polako vratiti u školu... Ili ipak ne. Jede mi se nešto. Idem u pekaru kupiti si nešto za jesti.
(...)
Upravo sam stigla iz pekare. Tina i elitice još nisu došle, pa ću samo sjesti na klupicu i jesti svoje pecivo.
Nakon deset minuta sam ugledala Tinu i Ninu kako ulaze kroz vrata kao da su prve susjede od kraljice Elizabete i ko da svaku dan piju kavu s njom i to ih čini poznatima...
Trebam prestati razmišljati.
Vidim da je Tina stala ispred svog ormarića i da se smije s Ninom. Tako su glasne da ih čujem do ovdje o čemu pričaju. Kako je neka Tiffany ostala trudna a Joshom... I onda je otišla k Joshui jer joj se ne sviđa ime Josh nego Joshua... S čim se one bave u životu?
Otvorila je svoj ormarić i paf! Moja profesionalnost na djelu. Zastavica joj je vijorila u lice, a Ninin pogled je vrijedan svega.
"AAAAAA!! ŠTO?? TKOOO!! NEEE!!" Doslovno je počela plakati.
"Tina?? Kad si mi to misla reć!!??" Napadala ju je Nina.
"Nee! Ovo nije istinaa!" Opravdavala se. Ali bezuspješno. Već se velika hrpa ljudi okupila oko njih i snimali sve, neki se smiješeći, neki začuđenih izraza lica, dok su se neki valjali od smijeha.
Nisam uspjela vidjeti o čemu se svađaju, ali znam da će za čas otići u svlačionicu. Tamo ne trebam biti jer će kamera sve snimiti.
Tina i Nina su ljuto izašle van iz škole, povlačeći Betty i Claudiu koje su tek došle, za sobom. Vjerojatno u svlačionicu.
Je li mi krivo sad? Pa... Malo je. Ali trebao ju je netko spustiti na zemlju.
Zvonilo je za prvi sat i otišla sam u razred.
Kiare još nema. Ako mi se ne javi do kraja dana, zovem ju. Ne zanima me ako je s Louisom, zovem ju.
(...)
Nisam vidjela čeriri daveža na prvom satu. To bi možda značilo da je moj plan upalio.
Dovukla sam se do dvorane i odlučila markirati drugi sat. Ušla sam u svlačionicu i dobro je, nije bilo nikoga. Samo što je pod bio ljepljivi i crven od ljepila. Tininih stvari više nije bilo.
Uzela sam kameru i pogledala snimku. Au... Sad ću ih ucjenjivati hehe.
Na snimki su Betty i Nina kako brzinom munje ulijeću u svlačionicu i spotaknu se na uže pa padaju na pločice. Tako da je kanta pala na Tinu i Claudiu. Tina se nešto dere dok je Claudiji smiješno. Ove druge ubrzo ustanu s poda i Nina počne cviliti kad je vidjela na što Tina i Claudia liče. Betty je preokrenula očima i pokupila Tinine stvarčice. Nešto su još vikale i ubrzo napustile prostoriju.
Ne mislim objavljivati video, samo ga imam ako me budu opet napadale.
Spremila sam kameru u ruksak i vratila se u školu.
_________________________
ESTÁS LEYENDO
He's a bad boy, sweety 🔚
Novela JuvenilOna, bahata i buntovna. On, najveći igrač i nijedna ga djevojka nikada nije odbila. Što će se dogoditi kada se dva potpuno različita svijeta potpuno različitih duša sretnu? Hoće li njega privući njena bahatost i nju njegova umišljenost i samopouzdan...