Jikook / Jirose

109 4 4
                                    

OKURSANIZ SEVİNİRİM!
Açıklama, şimdi ben bu kitabın ilk 2 bölümünü 2020 temmuz aylarında yazdım. Düşüncelerim şuan çok farklı ama pişman değilim aklım hâlâ yazmadıklarımda, şaka bir yana ben bxg shiplemiyorum bxb ya da gxg shiplerim. Neyse bu kadardı çok garip bir kitap tamamen sıkılmam sayesinde oluştu. Bu arada yazdığım her şeyi ciddiye almayın. İroninin ne demek olduğunu bilenlere bir şey demiyorum :* Hadi okuyun.
_________________________________________

Arkiler ben bir Jikooker'ım.
Ama maalesef obbalarınız gay değil.
Bu yüzden;
BangtanPink? HASSİKTİRBOQ

Sevmem ama obbişim Jimin gay değilse güzel ve yetenekli bir kızı hakediyor. Rose da öyle birini tabii ki.

Jimin özellikle dansıyla ve sesiyle öne çıkan fazla mükemmel bir idol.

Rose da aynı şekilde mükemmel biri, rahatlatıcı sesi, iç güzelliği, dış güzelliği...

Bu yüzden Jimin, Rose ile neden olmasın ki? ( Şirketleri tabii ki :) )

BangtanPink shiplemeyen herkes, shipleyenlerden nefret ediyor.

Ben de onları sevmiyorum.
Ama mantıklı düşününce niye olmasın ya.

Bts ve Blackpink K-pop'u dünyaya tanıttı.
Sürekli Atv'ye çıkıyorlar. :Dd
Bu gruplardan neden bir çift çıkmasın ki?

Her şey bir yana bunlar harbi gayseler Jikook Realdir.

Olm çimin yeri geldiğinde çok tatlı yeri geldiğinde seksi yakışıklı bir idol.

Rose da her zaman tatlı ve güzel bir idol.

Yani neden olmasın (。◕‿◕。)

Bts biasım, Jimin
Blackpink biasım, Jennie bu arada.

Bu kadardı bu bölüm diğer bölümde de JiMina ya da Rosekook shipinden bahsetmeyi düşünüyorum..

☀︎︎☀︎︎☀︎︎
Bölüm sonu fotoğraf her zaman olacak :)

☀︎︎☀︎︎☀︎︎Bölüm sonu fotoğraf her zaman olacak :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kafama göre karma (K-pop)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin