Evet meraba!
Şimdi düşündüm taşındım bts kız olsaydı?
Çok müq olurdu fnfjcjcj
Ve ben bunu işte bir taejin jikook sope kurgusuna çevirdim,
Çoğunluk sope ehe
Neyse işte bunlara birde isim buldum :)Burası tanıtım olurken
Yoongi; Min Yoonji
Yaş : 27
İçine kapanık soğuk bir kadın. Siyah ve koyu diğer renklere bayılır. Konuşmayı sevmez. Ailesi öldükten sonra şirketlerinin başına o geçmiştir. Kadın olsada en iyi şirket ona ayittir. Bütün kadınları kıskandıracak bir güzelliği vardır ama bunu kimseye göstermez. Çok akıllıdır, kurnazdır. Vücudunun bazı bölgelerinde dövme bulunur. Piyona ailsi öldükten sonra hiç ama hiç çalmamıştır.
Hoseok; Jung Hobi
Yaş : 25
Çok neşeli ve her zaman gülümseyen bir kız. Açık ve cıvılcıvıl olan renkleri çok sever. Her zaman modaya ayak uydurur ve her zaman mükemmel görünüyor. Arkadaş ortamı çok geniştir. Ve şu ana kadar kimseyle hiç çıkmamıştır. Çok saf göründese akıllı ve pratik bir zekası vardır. Dans etmeye bayılır. Soojin unniesini gerçek ablası olarak görür. Yetimdir.
Seokjin; Kim Soojin
Yaş: 28
Çok akıllıdır oda. Ailesi ve arkadaşları hep onun için ön plandadır. Bazen çok fazla korumacı olabiliyor. Ve erkekleri şaşırtacak hareketler yapabiliyor. Çok alımlı ve güzel bir kadın. Bazıları dudaklarında slikon var desede dudakları doğuştan şişkin kırmızı ve güzel. Çok güzel bir vücuda sahip aynı yüzü gibi. En yakın arkadaşlarından biri olan Jimisuyla bir kafesi var. Çok narindir. Ailesinden gelen parayı yer durmadan. Ailesi onu ne kadar evlendirmek istesede bütün adayları reddederek tek başına bir eve taşınmıştır.
Taehyung; Kim Taehyong (tahyong)
Yaş: 23
Çok güçlü bir kadın. Sert ve keskin bakışları bir erkeği hemen hipnotize edebiliyor. Vücudu her zaman çok güzel. Kesin kararlı ve sözlerinden asla çıkmayan biri. Bazen yüzündeki benlerden nefret ediyor. Ayrıca Yoonji'nin uzaktan kuzeni. Küçük tatlılara bayılıyor.
Jungkook: Jeon Junggue (jungu)
Yaş: 22
Çok küçük bir yaşı olsada boksa gidiyor ve kendini savunmayı çok iyi biliyor. Kadın olsada vurdummu yıkan biri. Çok sert ve taş gibi görünüyor ama içinde çok sevimli biri yatıyor. Yüzü tavşana benziyor ama sinirlendiğinde korkunç bir yaratık oluyor. Hala boksta kendini geliştiriyor ve karetede kara kuşağı var. Yoonji unniesini çok seviyor ve saygı duyuyor. Her konuda bir yeteneği var.
Jimin: Park Jimisu/Jimi
Yaş: 24
Oldukça narindir. Ufak bir rüzgarda bile hasta olabilecek narinliktedir. Unnilerinin taklidini yapıp gülmeye bayılır. Gölünce göremediğini söyler, doğru da söylüyor. Çok miniktir, o kadar miniktir ki unnisinin altıda ezilmekten son anda kurtulmuştur. Çok sevimlidir. Aynı kendisi gibi çok narin bir kalbi vardır. Soojin unniesini çok sever ve onu öz ablası gibi görür.
Namjoon: Kim Namjuen (namjen)
Yaş: 25
Çok akıllı ve biraz sert bir kadın. Oda vurdummu koyan biri. Gerçekten çok akıllı her konuda. Becerikli olduğu söylenemez ama matematikte harıl harıl. Çok sakar. Oturduğu yerden bile birşey kırabilir. Şaka konusunda çok iyi ve arkadaş ortamında çok sevimli olabiliyor. Yoonjiyle çok yakın dostlar ve patronu ayrıca.
Evet muck muck 😘😍
Nasıl buldunuz şimdiden?
Şu şöyle olsa daha iyi olur dediğiniz bir kısım varmı?
Daha tanıtımdayız ama başlamadan söyleyin
Nuse öpüyorum 😘😘😘😘😘❤💋
Bye~~~