6. Zdrada

9 1 0
                                    

Wracamy po dłuższej przerwie. Kto nie tęsknił? :')

________________________________________

*Skylar*

Oczywiście przydzielono mnie do Slytherinu, bo jestem złą dziewczynką i wgl.

Teraz nie mogę mieć pokoju z Harim 😪😭😭 ale za to jestem prefektem naczelnym! I mam swój własny pokój!!

Od razu po obiedzie (zjadłam cały stół) poszłam do swojego pokoju, bo byłam bardzo zmęczona. Gdy walnęłam ryjem o łóżko do pomieszczenia weszli moi boie (czytaj: Hari i Drako)

- Dlaczego nie jesteś w Gryfindorzeeee - zaczął marudzić Hari

- Bo nie. Zabij sie

- Ok.

Zaskoczona szybko dpowiedzią Pottera stwierdziłam, że... mogę zdradzić im swój sekret.

- Tak naprawdę jestem raperem. - powiedzialam smutna. Kiedyś musiałam im o tym powiedziec cnie

*Dracze*

Szok

*Hari*

Wiedziałem

*sky*

Zaczęłam rapować a oni dołączylo do mnie.

- Wtf też jesteście raperami?! - zapytałam.

- Tak. - Hari

- Tak. - Druw

- O... TO IDZIEMY PODBIJAĆ HOGWART!!!!!

I tak o 3 w nocy poszyliśmy na środek Hogwartu. Zaczelismy nawijac po raperowsku. Wszyscy do nas podeszli. Tak im się podobało że nawet McHonagall zaczęła tańczyć!!!!

Niestety całą tą imprezę zepsuła Ginny ;-; sucz jedna.

Wyszła na sam środek i powiedziała:

- Muszę wam coś powiedzieć! Jestem lesbijką! - wszyscy wstrzymali oddech - I KOCHAM HARRYEGO!!!!

Wszyscy zaczęli jej gratulować itp a moja sława spadła na drugie miejsce!!!!!

A potem Hati wyszedł na środek!!@&#*÷;€$*

- TEŻ MAM WAM COŚ DO POWIEDZENIA! - wszyscy znów wstrzymali oddech - jestem hetero i kocham Draco!!!!!

Wszyscy zaczeli im gratulowac itp a oni się pocałowali. Ja miałam taki szok i wgl bo ich kocham a oni już mnie chyba nie

*ginny*

Zaczelam plakac. Jak on moze mnie zdradzac!?@,,!,#*#*

Wkurzona poszlam do swojego dormitorium. Rozlozylam sie na łóżku i postanowiłam zrobić coś... okropnego... zaczęłam... CzYtAć YaOi!!!!!

W ten sposób dowiem się jak zniszczyć ich związek -_-

Oczywiście wybrałam to bez scen 18+ czyli Boku no Pico :DDDD

Chwilę później....

- AŁAAAA MOJE OCZY!!!! NIECH KTOŚ TO WEŹMIE!!!

______________

Jezu jaki cringe XDDDD

Shine bright like poopOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz