chapter 31

3.7K 330 12
                                    

Soon 8 month pass and sana and sid both are happy...
Sana show all tantrum mood swings and all and sid fulfill all her demand ...
Whole family are happy and baaz and jaaz marrieg day also came....

Thay all start preparation.......

Sana is also running here and there.....

Sid mom- sana ... Tujhe smjh ni aata kyo bhag ri h yaha waha aaram ni kr skti ...

Sana- are maa mai kya karu itni exitment h n mtlb meri or sid ki shadi phir se hogi or humara baby v hoga i m very happy...

Maa- i know bacha pr aaram v to jaruri hai n tera 7th month chal raha h carefull reh..

Sana- hh maa bilkul....

All are go for get ready as today is mehndi....

All got ready and went in garden area jaaz also came and sit.. And sid eyes searching for sana

Sana came form behind.....

She was wearing this sid saw her and got froze

ओह! यह छवि हमारे सामग्री दिशानिर्देशों का पालन नहीं करती है। प्रकाशन जारी रखने के लिए, कृपया इसे हटा दें या कोई भिन्न छवि अपलोड करें।

She was wearing this sid saw her and got froze....... She was looking very beautifull she came and sit beside jaaz and soon her mehndi complet .......

Sana- didi mehndi m sidharth ka naam aise likhna k wo khoj hi na paye..

Md- okkk...

Mehndi function complete..
Sid came near sana with juices...

Sid- baby ye lo juice le lo..

Sana- mn ni h..

Sid- jyada natak mt karo lo baby ko bhukh lga hoga n......

Sid made sana drink juice........

Sid- baby isme mera naam kaha hai...

Sana- khud khoj lena pr avi ni shadi k pehli raat.....

Sid- hh okkk....

All go for dinner and go there respective rooms ......

Next morning.....

All get ready... As today is haldi...

All sit and apply haldi on sid and baaz than sana and jaaz....

All sit and apply haldi on sid and baaz than sana and jaaz

ओह! यह छवि हमारे सामग्री दिशानिर्देशों का पालन नहीं करती है। प्रकाशन जारी रखने के लिए, कृपया इसे हटा दें या कोई भिन्न छवि अपलोड करें।
takraarr......जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें