Pretty Girl

52.2K 287 467
                                    

Blue👆

Sabah olduğunu gözüme çarpan güneş ışıklarıyla anlamıştım.
Gergince saate baktım Tanrı'ya şükür geç kalmamıştım.Üstüme bir sweat ve pantolon geçirip kendimi dışarı attım.İnsanlara yanında durmak onlara gözükmek istemiyordum.Buna sebep olan şey ise fazla kilolarımdı.
Ah bu arada ben Blue.Çok arkadaşı olan bir kız değilim ve dikkat çekende. İşte yine okula geliyorum , okulumu seviyorum tarihi bir yapısı var , okulumun basamaklarını çıkarken sınıfa gelmiştim bile sınıfta 2 3 kişi vardı ben de her zamanki gibi kendi yerime oturdum. Sınıfa kızlar geldi ve yeni Tarih hocasının ne kadar yakışıklı olduğunu söylediler. Açıkçası umursamadım kendimden yaşça büyük birine ıslanıcak kadar aptal değilim.Sadece üzülmüştüm Bay Steve'i oldukça severdim tonton yanaklarını sıkamadan okuldan ayrılması... Bu beni üzdü (şaka) .İlk dersimiz matematikti. Gerçekten sevdiğim derslerden olabilir. Çoğu kişi aksine matematiğim iyiydi . Bundan sonraki dersin Tarih olduğunu öğrendim ah, şimdi o tanışma faslı.Beni gerçekten fazlasıyla rahatsız ediyordu.Tenefüste sadece telefonla oynadım.Ders zili çalmıştı.Asıl eziyet şimdi başlıyor Blue...Şimdi kendini tanıt bakalım bu dönem ortasında gelen salak ada-Tanrım bu insansa bu sınıftakiler ne ben bir ders önce kendimden büyük birine asla ıslanmam mı demiştim...Hemen sözümü geri alıyorum . Bu adam her kimse bana bakmıyacağı bir kesindi ama kendimi ona bakmaktan alı koyamadım.Yavaşça sırasına oturdu ve eliyle oturmamızı işaret etti.
Hepimiz yerlerine oturduktan sonra deri çantasından , yüzük dolu elleriyle kalemi çıkardı ve tahtaya büyük harflerle adını yazdı Harry Edward Styles. Çok güzel bir isim gerçekten...
"Ben yeni tarih öğretmeniniz , umarım bu dönemi beraber ve mutlu bir şekilde bitirebiliriz . Bu dersi kendinizi tanıtarak başlayabiliriz " dedi . Son sıralarda olduğum için nefesimi kontrol etmek oldukça zamanım var.Hadi kızım Blue kekeleme lütfen.İlk olarak aya Lydia kalktı ve "Benim adım Lydia . Ama benim size başka bir sorum var Bay Styles, kaç yaşındasınız " dedi . Bay Styles'a baktığımda pembe dudaklarını cevap vermek için açtı "29" Ne?! 29 mu asla yaşını göstermiyordu. Herkes kendini güzel bir biçimde tanıtmıştı.Sıra bana gelmişti derince nefes aldım ve ayağa kalktım "Ben Blue burada ki çoğu kişi gibi bende 17 yaşındayım" dedim ve yerime oturmaya hazırlanırken sesini duydum "Blue.Adını sevdim" dedi .Teşekkür edip yerime oturdum. Nihayet zil sesi çalmıştı eğer burda biraz daha kalırsam.Boğulucağımı hissettim ve kızlar tuvaletine gidip elimi yüzümü yıkadım . Tanrım o gerçekten fazlasıyla yakışıklıydı. Kızlar tuvaletinden çıkınca gülerek Bayan Koop'a bir şeyler anlatan Bay Styles'ı gördüm gerçekten dudakları çok fazlaca,iyiydi...Tabiki de beni görüp gülümsemedi . Bende sınıfa tekrar gittim ve telefonumu elime alıp İnstagrama Harry Styles yazmaktan kendimi alı koyamadım.

Cx

Harry Styles: W/Gemma Styles Bu güzel fotoğraf için Kız kardeşime teşekkürler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Harry Styles: W/Gemma Styles Bu güzel fotoğraf için Kız kardeşime teşekkürler...
+123:Bu adam gerçek olabilir mi
+89: Beni düzmesi için her şeyimi verirdim
        +Gemma Styles @+123 küçük kardeşim hakkında düzgün konuş

Daha fazla yorum okumadan takip et butonuna bastım. Takip et butonuna mı bastım . Blue kızım sen gerçek bir salaksın.Ah neyse geri çekmiyicem sonuçta sadece öğretmenim.
Dersler sıkıcı bir şekilde gelip geçmişti.Kulaklığımı takıp evime doğru yürümeye başladım.
Eve girdiğimde artık organım olan telefonumu elime aldım. Oh ! Bay styles istek atmıştı. Bu beni neden heycanlandırdı bilmiyorum ama isteği kabul ettim.Görülmeye değer pek bir fotoğrafım yoktu ama...

Görülmeye değer pek bir fotoğrafım yoktu ama

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bluee_: You can be my daddy...
+367: ben olurum
@harrystyles fotoğrafınızı beğendi
Bu bildirim beni oldukça heyecanlandırmıştı.
Dm kutuma gelen istekle gerçekten wattpad hikayesindenden hızlı gelişen bu olaya anlam veremedim
harrystyles: bu saatte ayakta kalmanız hiç iyi değil Bayan Blue lütfen yatınız yarın ilk ders Tarih.
Ah ne zannetmiştim ki bana aşık olmasını mı (sLaK kArI)
Bluee_: Peki bay Styles.iyi geceler o zaman
Görüldü✔️✔️
Görüldü mü ? Ne kaba adam ...
Her neyse  düşüncelerimden kurtulup kendimi yatağa attım.
                            -BÖLÜM SONU-

You Can Be My Daddy | H.SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin