🔝

20.7K 256 285
                                    

Sonunda sabah olmuştu.

Hemen kalktım çünkü okulun başlamasına yarım saat vardı.

Hazırlanırken Bay Styles'ın yüzüne nasıl bakabileceğimi düşündüm.

Gerçekten bu tam bir rezillikti...O çizimleri başkasının görmesi umrumda değildi ama o Harry Styles'dı.

Evden çıkıp kulaklıklarımı kulağıma taktım.

Okula vardığımda öğretmenler odasının kapısını açtım ve içeri girip etrafa göz gezdirdim.

Kahretsin!Nerdeydi bu adam

Öğretmenler odasında kimse yoktu acaba bekleseydim gelir miydi.

Bir sandelyeye oturup beklemeye başladım.

Kapının açılmasıyla arkama döndüm.Bay Styles içeriye girmişti.

Defteri bana uzattı,almak için elimi o tarafa uzatmamla çekmesi bir oldu.

"Şey,Efendim defterimi alabilir miyim lütfen"

"Bayan Blue bu çizimler için fazla küçük ve masum duruyorsunuz...Açıkçası sizden bu denli tutku dolu resimler beklemezdim"

Tanrım!O İngiliz aksanıyla beni becerebilir mi lütfen

"Bay Styles bu çizimler benim yetişkin biri olduğumu göstermez, sadece kendimi böyle ifade etmeyi seviyorum"

"Demek öyle Bayan Blue"

"Evet öyle efendim izninizle çıkabilir miyim"

"Tabi ki çıkabilirsiniz Bayan Blue ama şunu söylemeden geçemiyeceğim.Heyecanlanlı bir halde konuştuğunuzda,dudaklarınızı ısırmayı acilen bırakmalısınız aksi takdirde güzel dudaklarınız zarar görebilir"

"Peki"

Kendimi dışarıya attım gerçekten kekelemeden konuşabilmem şuan bana Tanrı'nın bana bir hediyesi olmalıydı.

Elimi yüzümü yıkayıp sınıfa girdim.

Resim dersi için defterimi ve kalemimi hazırladım bugün serbest çalışma yapıcaktık.

Ders zili çalalı 10 dakka olmuş ama öğretmen gelmemişti. Ben bunları düşünürken kapı açıldı ve içeriye Bay Styles girdi.

Bu adamın benim kalbimle kesinlikle bir alıp veremediği vardı.

"Oturabilirsiniz,öğretmeniniz hastalandığı için bu 2 ders serbestsiniz isterseniz dışarıya çıkabilirsiniz "

Öğrenciler bunu duyar duymaz dışarıya akın etti sınıfın ineği bile!

Mükemmel sınıfta yalnız kaldım...

Ve Bay Styles'da burdayken yalnız kaldım.Blue sen yapabilirsin düzgün nefes almayı becerebilirsin 18 yıldır yapıyorsun şimdi nefes almayı nasıl unutabiliyorsun!

Kafamı sıraya koyup uyuma numarası yaptım belki sıkılıp giderdi.

O sırada yanımda bir haraketlilik hissettim.

Kafamı kaldırıp baktığımda Bay Styles yanımda oturuyordu.

"Blue belindeki dövmeler gerçekten çok güzelmiş"

Belim açıkta kalmış olmalıydı.Bu dövmelerin hepsini 15 yaşından beri (ARKADAŞLAR AMERİKA'DA DÖVME YAPMAK 14 YAŞINDAN SONRA SERBEST.bilgilendirme bitmiştir tşk)
Vücudumda biriktiriyordum.

Eliyle yavaşça belime dokunduğunda titredim.Üzerimdeki etkisin bu denli olması...Ah ne diyorum ben!

"Teşekkür ederim Bay Styles"

"Blue bazen ne istiyorum biliyor musun?"

"Ne istiyorsunuz efendim"

Ağzını açıp bir şey diyecekti ki

"Boşver lüzumsuz şeyler"

"Lütfen söyleyin Bay Styles"

"Cidden duymak istiyor musun bir buçuk haftadır içimde tuttuğum şeyi"

"Tabi ki Efendim"

"Bazen Blue seni şu okul sıralarına yatırıp o güzel ve büyük kıçının üstüne oturamıyıcak hale getirene kadar becermek istiyorum "

"Bay Styles benim lavobaya kadar gitmem gerek"

Tanrım!söylediği şeyler bile kasığımda sızı yapmıştı.Sadece bu yerden gidip nefes almak istiyorum"

"Bayan Blue sadece şimdilik kaçmanıza izin veriyorum"

Bunları derken gülmüştü.

Lavaboya gidip elime su alıp yüzüme çarptım.

Umarım Blue bir rüyada değilsindir...

Bölümü nasıl buldunuz ?¿

You Can Be My Daddy | H.SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin