Az Amerika csapat, az az Amerika, Kanada, Mexikó, Brazília elindult rögtön felfedezni. Az emeleteket vették célba. Nem jött utánuk senki, így nyugodtan nyitottak be minden szobába. Közben vidáman beszélgetek.
Az oroszok Russia, Belarussia, Ukrajna, Kazahsztán a másik irányba mennek. Mögöttük a németek Német, Ausztria, Svájc. Hozzájuk csapódott Hollandia is.
Az északi országok az aulában maradtak. Név szerint Norvégia, Svédország, Litvánia, és szegény Lettország. Arra várnak, hogy a többiek egy kicsit szétszóródjanak és el tudjanak indulni ők is.
Románia az amerikaiak után megy egyedül. Spanyolország pedig az oroszokat és németeket követi magányosan.
Magyar és Lengyel a kert felé igyekszik. Bizalmat szavaztak egymásnak és elindulnak rejtett dolgokat keresni a kertben.
Olasz, Görög és Török a rímes összecsapott csapat. Románia után haladnak, csak ők nem az emeletre mennek, hanem körbe.
Ázsia kincsei Japán, a Korea tesók és Kína úgy döntenek, hogy ők is a kinti utakat választják. Messziről kerülik a két másik országot, ezért teljesen másik irányba is mennek.
Végül a két afrikai Egyiptom és Madagaszkár, utóbbi javaslatára felkeresik a legközelebbi wc-t.
Az első esemény Magyaréknál történik. Egyre csak beljebb haladnak a sűrű bozótosban Magyar kedvéjért. Lengyel gyanakodni kezd és ennek szót is ad.
-Gyanús vagy nekem... Minek viszel a bozótosba?-Kérdezi, miközben átvágnak egy bokron.
-Mert pedofil vagyok.-Válaszol ironikusan a másik.
-Olyan nincs is.-Ellenkezik Lengyel.
-Az eredetiben van egy kislánnyal együtt, aki leskelődhet az este.- Vág vissza a három színű. Megérkeznek a kíván helyre. Egy kis raktárépülethez. Elővesz egy kulcsot és kinyitja azt.
-Oh, te vagy a kertész.-Konstatálja meglepetten. Most van esélye amég a másik kutakodik. A háta mögé megy és reménykedik, hogy legjobb barátja megbocsájt neki. Nagyon magyaráz az említett. Már ép megvágná, amikor barátja megfordul kezében egy gereblyével. Meglepődik.
-Te meg a gyilkos?-Kérdezi, miközben farkas szemet néznek.
-Egy szektás.-Mosolyodik el. Nekiront barátjának, aki a gereblyével blokkolja az ütést. Gyorsan fog egy metszőollót, amit nekinyom barátja vállának. Zöld festék tör elő az ollóból. Lengyel pedig kénytelen elengedni a fegyverét és leengedni a kezét. Kínosan nevetve kezd el hátrálni.-Megbeszélhetjük?
Csak egy fejrázást kap. Gyorsan lehajol a késért másik kezével, de barátja fejbe üti. Zöld festék a fejen pedig a halált jelenti. Hogy szúrhatta el ennyire? Talán rekordot is döntött evvel a gyors halállal.
-Azért nincs harag?-Kérdezi magyar barátját nézve.
-Ezt én is kérdezhetném.-Vakarja meg a fejét.-Persze, hogy nincs harag.
-Szent a béke.-Kezet fognak.-A szabálytalanságról pedig csüt.-Magyar észrevesz egy kitűzőt barátja kabátján, ami nem volt rajta, amikor jöttek. -Ja, jde szép! Lopom!-Így is tesz. Lengyel csak nézi. Nem mondja el a kitűző titkát.-Megtalálnak?
-Megtaláljuk.-Jön oda EU. Magyar majdnem kiugrott a bőréből.-Nem szegtetek szabályt, de figyeljetek oda jobban!
-Oké.-Mondja Magyar. Elköszön barátjától és tovább áll. Egyedül maradt.
Közben hasonló események történnek a lány wc-ben. Miután Madagaszkár becsalta Egyiptomot a mellékhelyiségbe rögtön befogta a száját és megvágta a műanyag késsel a nyakát. Lila festék csöpög Egyiptom pólójára.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kilépni Tilos![Nyertes kihirdetve]
FanficAz országok izgatottan lépnek be a vaskapun. Az elhagyatott ház felé tartanak. A növényzet túlburjánzott. Vidáman beszélgetnek. Miután belépnek a házba egy körbe ülnek a nagy előtérbe. ENSZ, Egyesült Királyság kalapjába beleszórja a cetliket. Körbej...