Nyolc és Kilencedik nap.

93 15 3
                                    

Reggel a gyűlésre Kanada és Svájc érkezik.

-Hallom mostanság szeretsz gyilkolászni.-Mondja semmi felvezetés nélkül a lány. Kanada döbbenten néz rá.-Hallottam tegnap Észak Koreát.

-Értem.- Megesz egy újabb kanál zabpelyhet.-Nem félsz?

-Tőled?-Teszi fel a költői kérdést Svájc.-Csak, ha te is tőlem.-Előveszi az időközben összeszerelt bicskáját.

-Egy svájci bicska, komolyan?-Kérdezi gúnyosan Kanada.

-Egy favágóbalta, komolyan?-Kérdez vissza hasonlóan a lány. A fiú csak megvonja a vállát.-Már csak kettő ember van rajtunk kívül?

-Tegnap Dél Korea meglógott előlem. Északot sikerült csak elintéznem.-Meséli Kanada.

-Tegnap én Norvégot intéztem el.-Összenéznek.-Egy ember maradt rajtunk kívül.

-Kiszavazzuk?

-Az úgy nem lenne méltó befejezés, nem gondolod?

-Azután mi lesz? Nem nyerhetünk ketten.

-Majd az holnap megküzdünk.

-Mire gondoltál? Egy ilyen gyilkosok csatájára?-Svájc bólint. -Végül is nem hangzik rosszul.

Reggeli után nem szavaznak ki senkit. Aztán megindulnak megkeresni Svédországot. Az első emelet után szétválnak, hogy hatékonyabban tudjanak keresni. A másodikra megy Svájc, a harmadikra pedig Kanada. Mikor Svéd meghallja a lány lépteit bebújik a szekrénybe. Csak a lépteket hallja, nem tudja kié. -Csak meg ne találjon.-Mondogatja magában. Nyitódik az ajtó. A léptek zaja, hol közeledik, hol távolodik. A szekrény előtt elhalkul. Az ajtó nyitódik. Ő pedig Svájcot feldöntve kezd el futni. Messze a veszélytől. Gyáva dolog a futás, de hasznos.

-Kanada, itt van!-Kiabál a lány.-Menekül!-Kezd el Svéd után futni, aki a földszint felé fut. Kanada a nagy kiabálás miatt megindul lefelé. Egy elsuhanó Svédországot lát a lépcsőről. Nem sokkal utána Svájc is megjelenik. Megkezdődik a hajtóvadászat. Kanada a másik irányba kezd el futni. Azt tervezte, hogy közrefogják, de mire összefut Svájccal a lány már végzett Svéddel.

-Megfuttatott?-Kérdezi a lihegő Európai országtól.

-Eléggé. Nehéz volt utolérni, de gyorsabbnak bizonyultam.-Dicsekedik a lány.

-Csak szerencséd volt!-Szól közbe a földön fekvő Svéd. Svájc csak kinyújtja rá a nyelvét. Elcsórják a halott fiú kártyáját és egy jó ideig avval játszanak. Nyíltan kezdik el megbeszélni ki hogyan ölt meg kicsodát és mikor. Korán elmennek aludni, hogy másnap reggel kipihenten álljanak neki a nagy döntőnek.

Svájc nagyon örül a fejének. Kanada nem tudja, hogy ő a doktor is. Zsebében van a győzelmének kulcsa. A bicska és kitűző. A haláltól megóvó arany kitűző. Nem is sejti, hogy Kanada is hasonlóan vélekedik. Elcsaklizta az ázsiai csapat amerikai focis páncélját. Nyugodt szívvel alszik el. Kipihenten ébrednek. Lelkileg felkészülnek az összecsapásra. Svájc szíve a nyakába dobog. Eddig soha nem ő harcolt. Mindig kimaradt az ilyesmikből. Kanada felveszi a páncélt. Svájc gondosan elhelyezi a kitűzőt zsebébe. A lány érkezik elsőnek. Egy jó ideig vár a fiúra. Nagyon meglepődik, amikor feltűnik. Izmai görcsbe rándulnak. Erre nem számított. Farkas szemet néznek egymással. Előveszik a fegyvereiket és körözni kezdenek.

-1...-Kezdi Svájc a számolást.

-2...-Folytatja a fiú.

-3!-Kiáltják egyszerre. Svájcnak hiába van a zsebében az aduász, nagyon félelmetesnek tűnik az amerikai ország. A páncéllal, és a baltával a kezében.

Kanada a magasba emeli a baltáját

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Kanada a magasba emeli a baltáját. Megindul a lány felé és lendíti a baltát. Svájc gyorsan kitér az útjából. Még semennyire nem tudta kitalálni hogyan fogja legyőzni. -Talán ha...- De nincs ideje, mert egy újabb baltacsapás irányul felé. Most vagy leég, vagy kitalál gyorsan valamit.

Kanada ez közben már nagyon véget akar vetni a játéknak. Hazamenni a nyereménnyel és venni egy jó, meleg, fürdőt a kádjukban. Nagyon hiányzik már neki az igazi Kanada szirup. Nem ez a bolti valami. Hanem az igazi Kanada Szirup.[Elkalandoztam?]

-Ne húzd az időt!-Szólítja meg a lányt a huszadik csapása után.

-Könnyen beszélsz abban a valamiben!-Mondja dühösen Svájc. Balta a bicska ellen. Kiegyenlített küzdelem. De a terv megvan. Mivel a fiú lábai védtelenek, ezért először "lesebzi". Amikor egy újabb csapás lendül felé, Kanada felé ugrik és véletlenül a lendület miatt feldönti. Hátában megérzi a baltát, amíg Svájc "elvágja" a torkát.

-Mit csinálsz?-Vonja kérdőre a lányt. UN lép melléjük. Svájc előveszi zsebéből az arany kitűzőt. Elmosolyodik. Ekkora bizonytalanság után sikeresen győzött! Büszke magára.

-Egy plusz élet.-Kanada pislog. Vesztett?

-A játék győztese: Svájc!-Emeli fel a kezét UN, mint a bokszmérkőzések végén a bíró.

-De...-Hebeg a fiú. Ekkor lép a terembe minden játékos. Tapsolva éljenezve. Mindenki gratulál a két döntősnek.

-Ugyan nem nyertél, de elviszünk egyet mekizni.-Mondja U.S.A. Kanadának.

-Szép volt.-Veregeti meg a fiú vállát Mexikó.

-Ez az Svájc!-Éljeneznek a lány körül. Gratulálnak neki, kezet fognak, pacsiznak a győztessel.

-Egy kis figyelmet!-Tapsol párat EU. -A jól szavazók megkapják a felelés alól mentesítő papírt, ami beváltható nálam és az igazgatónál.

-Egy ilyet kap a győztesünk is.-Veszi át a szót UN.-A főnyereménye pedig egy trófea,-Svájc átveszi a trófeát és a mellé járó oklevelet.- és a vidámparkba járó páros jegy.

Svájc otthon kirakta a trófeát az őt megillető helyre. Ausztriával ment el a vidámparkba, ahol nagyon jól érezték magukat.

Kanada nem is bánta meg a második helyet. A mekizés felejthetetlen volt a barátaival.

Orosznak nem kellett másfél percig felelnie Biológiából.

És senki sem neheztel senkire.

Hát vége. Nem hazudok az első könyvem, amit befejeztem. Remélem nem lett szörnyű a vége. Sajnos a szavazás nyertesének nem szolgálhatok egy felelés mentesség papírral, mert én beiratkozok abba az iskolába, ahol UN vagy/és EU tanít.
Remélem tetszett, és hamarosan jelentkezem az új szintén CH-s könyvemmel.

UI:Bocsánat a késésért.






Kilépni Tilos![Nyertes kihirdetve]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora