Aycan
Instagramda dolaşıyordum bir post gördüm.
Bir insan başkasını kendinden fazla sevebilir mi?
Yorumlara baktım herkes Evet,Kesinlikle,Tabiki de gibi ifadeler yazıyordu.Bende aradım aradım fakat bir tane bile bulamadım.Ben de yorumlara Hayır yazdım.
Siparişim geldi.Pizzamı yemeye devam ederken bildirim geldi.Ben Laleden geldi sanmıştım ama az önce yaptığım yorum beğenilmişti ve altına Sonunda benim gibi düşünen biri çıktı:)
Kimin yazdığını merak etmiştim maalesef fake hesapmış.Bende yazdığı yorumu beğenerek Bir insan neden kendinden fazla birini sevsin ki? Bu sefer bu fake hesabın cevap vermesini beklerken bildirim gelmişti.Kesinlikle bende kendinden daha fazla bir insana değer verilmemesi kararındayım.Beğenmiştim ve bu sefer cevap verirken başkası yoruma bir şey yazmıştı Konuşacaksanız özelden konuşun!!! bu bildirimi görüp silerken başka bildirim gelmişti.moonlight123 sizi takip etmek istiyor. Bu hesap az önce yorumlarda yazıştığım hesaptı.İsteğini kabul ettim ve geri takip isteği attım.Kabul edildiğini görüp bana mesaj atmıştı.
m:Fake olduğumu bile bile neden gt yaptın:) m->moonlight123
a:yapamaz mıyım? bu arada bende iyiyim!!!
a->a.yync20
m:Bende iyiyim valla uzun zamandır yapmak istediğim şeyi yapıyorum
a:Fake hesaptan kıza yavşamak mı?
m:hayır sevdiğim insanla yazışmak
a:az önce postun altına yorumumu beğenip şimdi sevdiğin kız mı? Galiba sen kendini akıllı sanıyorsun?bu yazışmalarımızdan sonra moonlight123 hesabını engellemiştim.Sonra yatağıma yatmıştım yarın okulun ilk günüydü yeni sınıflar kurulacaktı.Alan seçiminde eşit ağırlık seçmiştim.İlk günden geç kalıp sınıfa rezil olmayayım diye erkenden uyumaya çalışmıştım.
SABAH
Alarmımı yine susturmuştum.Saatime baktığımda 8.50 ydi.Kim bilir alarmı kaç kere susturmuştum.Hemen üstümü değiştirip yola çıkmıştım.Yolda hızlı hızlı saçlarımı düzeltirken okula gelmiştim.Sınıflar oluşturulmuştu bile.Hemen tabloya baktım kendimi buldum ama laleyle farklı sınıftaydık.Hemen sınıfa doğru koştum.Kapıyı tıklatıp içeri girdim.Derse geciktiğim için özür dileyip hocaya baktım.Hoca anlayışlı olduğu için beni kibarca uyarıp boş olan yere geçmemi söyledi.Hocaya teşekkür edip boş olan yere doğru yürüdüm cam tarafında en arkası boştu.
Orda boyu bayağı uzun bir çocuk vardı.Onun yanına geçtim.
Aycan:Merhaba ben aycan
Barış:Ben de barışBana elini uzattı bende karşılık verdim.Ders boyunca benle hiç konuşmamıştı.Demek okulun popüler çocuğu bu kadar sakin ve çekingen olup neden bu kadar popülerdi.Kesin bende sorun vardı.Zil çaldı ve teneffüse girdik.
Aycan:Barış bişey mi yaptım hiç konuşmuyorsun?
Berkan:Yok ya o tek oturmak istedi sadece belki ondandır. dedi arkasına dönerek
Barış:Ne alaka?
Berkan:Olum ben miyim ben tek oturmak istiyorum diye beni satan?
Aycan:Sıraları öğrenci sayısına göre getirdikleri için beyefendi maalesef benle oturmak zorundasın kendini çok beğenmiş ukala.
Barış:Ben kendimi ÇOK BEĞENMİŞ UKALA OLARAK gidiyorum.Birde gösteriş yapıyordu.Karnım guruldamaya başlamıştı.Kantine gittim sıraya geldiğimde önümde yanımda oturan çocuk vardı.Arkasını dönüp
Barış:Özür dilemeye mi geldin? O zaman bende özrünü kabul ediyorum:)
Aycan:Ne diyorsun ya dünya senin etrafında dönmüyor canım
Bunu deyip ordan uzaklaştım çok uyuz bir çocuktu.Ben sınıfa gelmiştim.O da 5 dk sonra sınıfa gelmişti.Karnım acıkıyordu.Kantine giderken zil çalmıştı.Barışın aldığı simite bakıp dalmıştım.Ondan tabiki istemeyecektim.Ben simite dalmışken Barış simiti ikiye bölüyordu.Yarısını bana uzattı.Aycan:İstemez bunla gönül almaya çalışıyor birde.
Barış:İyilik yapanda kabahat zaten Berkan şundan rica ette yer değiştirin.
Aycan:Sanki ben çok istiyordum senle oturmak Berkan kalkar mısın?
Berkan:PekiBerkan'ın yanında oturan çocuk yani artık benim yanımda oturan çocuğu okulda hiç görmemiştim.Ona selam verdim ve
Aycan:Ben aycan
Cemal:Bende cemal veya can hatta ban cemal can da diyebilirsin:)İlk Hikaye güzel olmadı bence bundan devam etmeliyim.Siz ne düşünüyorsun?