Sabah uyanmıştım ama tahmin edin ne olmuştu yine geç uyandım.Hemen hazırlanıp okulun yolunu tuttum.Daha hoca girmemişti sınıftakinlerin sesinden belliydi.İçeri girerken acaba barışın yanına mı oturursam diye düşündüm ama barışın yanındaki nisayı görünce hemen cemal'in yanına geçtim.Cemalle konuşuyorduk.
Cemal:Ya kızım sen neden hep geç kalıyorsun
Aycan:Ya cemal uyanamıyorum.
Cemal:Eee naptın dün?
Barış:Shop yapmayı öğrendi
Cemal:Sen nerden biliyorsun? Siz bu arada küs değil misiniz?
Barış:tahmin;) benle küs kalacak kız tanımıyorum;)Ben 1. gün bir söz söylemiştim ukala ve kendini beğenmiş tamamen arkasındaydım.
Aycan:Evet kızların çoğu senin bu UKALA VE KENDİNİ BEĞENMİŞ tavrından seni tanımadan veya sen onu tanımadan gidiyor.Aaa barış doğru söylemiş
Bunu söyleyince yüzü asılmıştı.Ben aldırmadan dersin başlamasına odaklanıyordum.
Ders bitince saçımı düzenleyecektim.Çoğu modeli yapmaya çalıştım olmadı.Sonra aklıma barışa yaptırmak geldi.
Aycan:Barış saçımı yapar mısın?
Barış:demek sadece işi olduğunda yardım istiyor ama ben KENDİMİ BEĞENMİŞ VE UKALA biri olarak yardım edeyim sana.Şimdi sana öyle bir saç yapacağımki hayatında bu kadar güzel bir saç göremeyeceksin:)
Aycan:Heyecanla bekliyorumBarış baya uğraşıyordu.Sonunda arkadan bir ses gelmişti.Bitti diye bağırdı.
Barış:Aycan bir şey diyeyim mi? çok güzel oldu
Aycan:Yaa ben bakamıyorum tuvaletede gidemem zil çaldı.
Barış:Buldum bana bak aycan gözlerimin içine bak.Yansımanı görüyor musun?Barışın gözlerine baktığımda bu kadar güzel olduğunu bilmiyordum.Baktıkça bakasın geliyordu.
Barış:Aycan görebildin mi?
Aycan:He yok göremedim
Barış:Dikkatli bak
dedi ve kendisini bana iyice yaklaştırdı aramızda sadece 3/4 cm vardı.Ben hala barışı izliyordum.Barış bu durumu anlamışken banaBarış:Galiba kendimi sadece ben beğenmiyorum;)
Aycan:Şeyy ımmm y-yok öyle bir şey
Barış:Pekala siz öyle diyorsanız o halde gözlerinizi gözlerimden alır mısınız?
Aycan:efendim he tamamOfff çok rezil olmuştum.Barışın gözlerinin bu kadar mavi olduğunu bilmiyordum.Resmen içine sürüklüyordu.Hocanın gelmesiyle irkildim.Hoca bana seslendi
Aycan kızım saçın çok güzel olmuş
T-Teşekkür ederimBarış arkadan kıkır gülüyordu.Sonra birden boyun ile kulak arasında bir nefes hissettim.Barıştı bu.
Sana demiştim güzel olacağını:)
Arkamı dönmem ona baş parmağımı yavaşça kaldırıp okey işareti yapmıştım.Oda bana yapınca gülümseyip önüme dönmüştüm.
Teneffüste saçıma baktığımda çok güzel olduğunu fark ettim.Sınıfa doğru giderken bir grup beni izliyordu gibime geldi.Adımlarımı hızlandırmıştım.Merdivenden çıkarken aniden etrafımı sarmışlardı.
Beni bırakır mısınız?
Bunları söylerken birisi arkaya topuza giden saçı taramaya yeltendi.
Sizi sapık şeyler beni bırakır mısınız?
Üstüme gelmeye başladılar.Son çaremdi bağırarak
ARKADAŞLAR YARDIM EDER MİSİNİZ LÜTFEN?
Bunu dememle merdivenin yukarısından Barış inmişti.
Hayırdır beyler yengeyle bir probleminiz mi var?Varsa söyleyin de bilelim
Barışın gelmesiyle hepsi etrafımdan çekilmişti.
Yok abi yok p-problemimiz
O zaman bir daha sizi sevgilimin yanında görmeyeyim.DAĞILIN ŞİMDİ.
Barış sakince elimi tutmuştu.Ben neye uğradığımı şaşırıp öylece kalmıştım.Barış ile kantine doğru gidiyorduk boş sandalyeye oturup Barışa sordum.
Barış neden öyle dedin?
Ne diyeyim aycan bıraksamıydım.Eğer sevgilin ile sen rahatsız oluyorsa söyle ona korusun seni az!
Ya barış ben öyle mi dedim başka bişey diyebilirdin arkadaşım falan
Ben anladım Aycan hanım iyilik beğenmiyor aycan sen bana diyorsun ya UKALA KENDİNİ BEĞENMİŞ asıl dön bir bak sen neymişsin NANKÖR!!! Bana teşekkür edeceğine dediği şeye bak!!!Barış aniden masadan kalktı ve bahçeye doğru gitti.Onu gerçekten çok sinirlendirmiştim.
Eğer daha sık bölüm gelmesini istiyorsanız oylayıp yorum yazabilirsiniz:)