Capitolul 2

17 1 0
                                    

Mihai avea o mașină superbă! Nu sunt eu cunoscătoare de branduri de mașini, dar cred că ăsta e un BNW.

Când am ajuns în dreptul lui, m-a îmbrățișat, apoi am urcat în mașină.
Mirosea frumos aici, a vanilie. Mihai se uita din când în când la mine,apoi zâmbea.

În sfârșit am ajuns. E un local mare, elegant. Nu am mai fost niciodată aici.
E frumos!

Mihai m-a luat de mână și am intrat. Un domn într-un costum negru ne-a arătat masa rezervată pentru noi, și ne-am așezat. Stăteam la o masă albă, cu o cuvertura roșie. În jurul nostru se aflau oameni îmbrăcați elegant.
Am început să ne uităm prin meniu.

- Ce vrei să comanzi? M-a întrebat el.
- Cred că vreau o salată de crab. Spun eu, chiar dacă nu știam ce e ăla '' crab''. Suna gustos.
- Perfect, eu o să aleg Somonul.

Un chelner ne-a adus mâncarea.
Arăta ciudat a mea. Am început să gust, curioasă.

- E bun? Mă întreabă Mihai.
Chiar avea un gust bun. E prima dată când încerc așa ceva.
- Da, e foarte bun! Nu am mai încercat așa ceva...
El a zâmbit.

După ce ne-am terminat cina, am plecat acasă. Mihai m-a însoțit până în apartament.

- Deci, ne vedem mâine! Îmi spune el luându-mă de mână.
- Da... Am șoptit eu.
- Ești foarte frumoasa! Mi-a zis el.
Eu am roșit.
- Mu.. Mulțumesc! Răspund rusinata. Mereu credeam că sunt urâtă, el chiar mă consideră frumoasa?

Am rămas uitându-ne unul la altul câteva secunde. Brusc, Mihai îmi dă la o parte o șuviță de păr, apoi mă apucă ușor de bărbie, și mă sărută. Asta chiar se întâmplă? E primul meu sărut. Vai,ce romantic e! A mai văzut fete care se sărutau la liceu cu iubiții lor, iar acum mi s-a întâmplat și mie!

Desprindem sărutul pasional, el zambindu-mi. Ne-am îmbrățișat, ne-am urat noapte bună, apoi el a plecat.

Ce se va întâmpla cu noi? Vom fi împreună? Sper că da. Oare el mă iubește? Eu îl iubesc, îl iubesc mult. Cum de m-am îndrăgostit așa de repede, fără să îmi dau seama??

Am rămas împietrita câteva minute,gândindu-mă la cele petrecute azi. Wow! Mi-am făcut iubit într-o singură zi! Eu, și Mihai - un cuplu, ce bine sună! Am chicotit.

Am făcut un duș, m-am schimbat în pijamale, apoi m-am culcat. În sfârșit se întâmplă ceva bun în viața mea! Ce fericită sunt! Am în sfârșit cineva care să mă iubească! Am adormit bucuroasă. Niciodată nu am dormit atât de bine!

Hey!! Un nou capitol! Voi posta câte unul în fiecare zi. Sper să ne strângem cât mai mulți cititori!!!
😘😘😘

Dragoste la prima vedere Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum