A doua zi dimineața m-am trezit zâmbind. Mă simțeam excelent. Aveam acea stare de bine după o zi minunată.
Mi-am făcut un ceai de data asta, am luat micul dejun, apoi am făcut un duș. După ce am terminat m-am pus goală în fața oglinzii, și mă holbam la mine. Oare ce vede Mihai la trupul ăsta?? Nu sunt frumoasă, nu am forme, sunt palidă și slabă. El mă consideră frumoasă? Dacă nu, atunci de ce mă iubește?? Am zâmbit.
M-am îmbrăcat repede, și am pornit la liceu. Astăzi nu am întârziat,ba am ajuns chiar prea devreme. Pe hol stătea Mihai. M-am apropiat de el. Când m-a văzut, a zâmbit, m-a apucat dulceag și blând de talie, și m-a tras într-un sărut. Se simțea atât de bine!!
- Neața!!
- Neața, i-am răspuns.
- Cum ai dormit?Asta fac cuplurile? Se întreabă unul pe altul cum au dormit? Îmi place.
- Foarte bine!! Am zis eu zâmbitoare.
M-a apucat de mână, și am întrat în clasă. Mai era o oră până aveau să vină elevii și profesorii.
-Ce o să facem? Am întrebat eu.
- Am o idee. Mi-a zis el, și m-a luat de mână. Ne-am dus în baie.Apoi m-a tras într-un sărut pasional. Nu știam că Mihai e atât de romantic.
Apoi a început să mă sărute și pe gât.Prima oară în viața mea când simt că sunt iubită! Ce bine e! Nu pot să explic starea în care mă aflu.
M-a urcat apoi pe o măsuță ce se afla acolo, și m-a îmbrățișat de talie.Am continuat să ne sărutăm câteva minute bune, până când se auzi ușa de la baie. Am vrut să mă întorc să văd cine a intrat, dar Mihai mă trase înapoi, continuând să mă sărute.
- O să mă prefac că nu am văzut nimic. Se auzi o voce de femeie. Ne-am întors. Era o menajeră. A închis ușa în urma ei, iar noi am continuat să ne sărutăm.
******Într-un final, au început orele. Am încercat să fiu atentă, dar nu am reușit. Mă gândeam el, la mine, la relația noastră. Noi chiar eram un cuplu?? Cred că da,altfel nu ne-am mai săruta astfel. Și Mihai chiar părea că mă iubește. Și eu îl iubeam. Ce repede s-a întâmplat totul! Ieri eram nefericită și singură pe lume, iar azi am un iubit care mă iubește, și pe care îl iubesc.
Orele s-au terminat. Mihai m-a condus până acasă, apoi m-a sărutat și am plecat amândoi.
Restul zilei mi-am petrecut-o uitându-mă la TV la nuștiu ce serial. Însă nu eram atentă deloc la ce se întâmpla acolo. Poate că era un serial bun, dar nu mă interesa. Gândurile îmi erau cu totul în altă parte - da, ați ghicit, la Mihai. Mă topeam când mă gandeam la zâmbetul ăla minunat, la săruturile lui dulci și pasionale!! 😌😌
Ahh!! În sfârșit!! În sfârșit!! Sunt iubită!
Am adormit pe canapea. Eram fericită, poate prea fericită..
Am avut vise plăcute (în care apărea și Mihai) toată noaptea.Bună! Îmi cer scuze că nu am postat atât de mult timp, și nu m-am ținut de promisiune. Dar am fost foarte ocupată. Voi încerca să postez cât mai des. Un nou capitol, sper că 9 să vă placă. Scuze pentru posibilele greșeli *.
CITEȘTI
Dragoste la prima vedere
RomanceEmma este o fata de 18 ani orfana, care se îndrăgostește de un băiat din liceu. Fiți alături de ea în aceasta trista poveste de dragoste.