BÖLÜM=1 PART: 3

85 10 0
                                    

BÖLÜM-1 PART: 3

___

# Herşeyden rahatsız oluyordu. Etrafa baktığında gördüğü herkesden, sesten... Daralıyor, nefesleri sıklaşıyordu.

Kyung-soo hızla ayağa kalktı. Montunu giydi ve kapıyı çarparak çıktı. Jeo-min peşinden koşsada yetişemedi.

-- Bu biraz tuaf.

# Adımları koşarcasına, hızla ilerliyordu. Her kalabalığa itinayla bakıyor, gözleri boşluğa dalıyordu.

# Koşmaya başladı. Yürüyen merdivenleri üçer-beşer çıkıyordu.

# Yavaşladı. Ellerini köprüden sarkıtıp, kafasını geriye attı. Gözlerini kapatıp içindeki çığlıkları dinledi. Tutamayacağı kadar çok..

__

Kilitli kalplerin tamamladığı ağaçlar muhteşem bir görüntüye sahip olsada, Kimilerinin kırgınlığını, Kimilerinin ise mutluluğunu taşıyorsu.

# Dilek duvarına yöneldi. Yazıların hepsini tek tek okuduktan sonra kilitlere yöneldi. Kyung-soo ile aşkını kitlediği kalbi buldu.

# Uzun süre baktıktan sonra her ne kadar özlesede öfkesi onu çıldırtıyordu. Sımsıkı tuttu ve hızla çekti, tekrar ve tekrar..

# Başarısılık onu deli ediyorken aslında bunu önemsemiyordu. O kalp oraya ait idi.

# Herşeyden yorulmuş-bıkkın bir halde tek tek merdivenleri indi. Dengesi yarım yamalak kendinen geçmiş gibi karşı yöndekilere çarparak, 

sorun çıkarıp-rahatsız ederek yoluna devam ediyordu.

___

Kyung-soo boş bulduğu bir banka oturdu. Ellerini dizlerinin arasına sıkıştırıp, Kağlumbağa misali içine gömüldü.

# Herşeyi gözden geçirdi. Bu güne kadar yaşadıkları herşeyi. İlk adımları, Kalp atışlarını, mutlulukları, hataları.... 

# Onunla geçirdiği her andan ayrı bir haz alıyorken ondan bu kadar uzak olmasının tek sebebi.. sadece saçma bir tercih.

-- Bu karar onları buraya getirecek kadar kötümüydü? Karmakarışık hissediyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 29, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CAN YOU SMİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin