Hoofdstuk 1

42 4 0
                                    

Ryan Lancaster is een knappe jongen die aan voetbal doet. Hij traint het meiden voetbalteam en is 21 jaar. Leah Parks is een 20 jarige meid die nieuw komt in het voetbalteam dat Ryan traint.

POV Ryan

Daar sta je dan, weer op dat zelfde veld, dezelfde meiden te trainen. Die nooit iets nuttigs aan het doen zijn. Ik keek even rond en net als de trainingen daarvoor dit keer ook niet. Ik zucht zachtjes als ik dat zie en ik ga er maar bij zitten, bekijk het positief ik krijg betaald voor het eigenlijk helemaal niks doen. Ik grijns bij die gedachten. Ik pak mijn mobiel en zie een sms dat er een nieuw meisje aan kwam. Waarschijnlijk weer zo'n type dat ook niks doet. Maar nog steeds stond de grijns op mijn gezicht van de gedachten dat ik wel betaald kreeg. Ik zag het nieuwe meisje aankomen lopen en vroeg iedereen om op te staan. Er liepen al een aantal meiden naar haar toe en daarna volgde ik. Ik bekeek haar even en toen sprak ik: ''Hallo, welkom in het team.'' Er verscheen een glimlach op mijn gezicht. ''Oke, we gaan een partijtje doen. Gewoon de vaste teams. En hoe heet jij ook al weer?'' Vraag ik aan het meisje. Ze antwoordde verlegen: ''Leah Parks.'' Ik wees naar een team en vertelde haar dat ze zich daarbij mocht aansluiten. Ik glimlach naar haar en loop vervolgens naar het midden van het veld om de bal op de stip te leggen. Het ene team krijgt de aftrap. Ik fluit af als sein dat ze kunnen beginnen. Ik zucht later als ze de bal random ergens heen schieten, het ergste is dat ze er zelfs om lachen ook. Toen de bal bij Leah kwam schoot ze die in het goal. Mijn vooroordeel was dus niet zoals ik dacht. Ik lach even naar haar. Ik pakte de bal en leg hem weer in het midden neer. De tegenpartij van Leah mocht weer aftrappen. Ik floot om te meldden dat het wedstrijdje voorbij is. Ik bleef op het veld want over een half uur moest ik zelf trainen. Ik zie Leah uit de kleedkamers komen en ik kijk haar aan. Ik loop naar der toe. ''En? Hoe vind je het hier?'' Vraag ik aan haar. Ze verteld me dat haar vorige ploeg beter was maar het wel goed komt. Ze plaatst haar tas voor zich en spreekt: ''U bent nog jong voor een trainer'' Ze lachte even en ik grijns terug. Ik knik begrijpend. ''Ja wel een beetje. Ben ook pas 21. Hoe oud ben jij? en je hoeft me trouwens geen u te noemen hoor.'' Leah verteld me dat ze 20 is en ik begin te lachen. Ik knik en kijk naar de tijd. ''Ik moet gaan want ik moet zelf ook nog trainen. Zeg ik en glimlach even naar haar. ''Ik zie je overmogen wel weer.'' Dan hadden we namelijk weer training. Leah zegt mij gedag en loopt vervolgens weg. Na de training zitten we bijna met z'n alle in de kantine. Zo ging het gewoon bijna altijd. Pas rond een uur of 2 ga ik naar huis toe op de fiets, wat nog niet zo makkelijk was aangezien ik lichtelijk aangeschoten was. Ik pak mijn mobiel en kijk waar Leah woont. Ik grijns als ik het zie en ga er gelijk naar toe. Ik bel aan. Er wordt open gedaan door Leah en ik schiet in de lach. ''Wat doe jij nu hier? Je bent dronken'' Sprak ze. Ik haal mijn schouders op als ze dat zegt. ''Ik weet niet, misschien een klein beetje misschien heel erg.'' Ik kijk naar haar met een scheve grijns. ''Hé maar ik ben me nummer kwijt dus misschien moet ik die van jou lenen.'' Zeg ik verbaast. Van Leah mocht ik niet naar huis fietsen en liet me bij haar blijven. Ik kijk haar aan met een scheef hoofd. ''Maar me telefoonnummer dan?'' Vraag ik en laat haar me jas uit doen. Ik nam plaats op haar bank en kreeg een briefje in mijn hand geschoven waarop haar telefoonnummer stond. ''Kan ik iets voor je halen'' Vroeg ze. Ik glimlach tevreden als ik weer een nummer heb. ''Ik wil jou wel hebben.'' Grijns ik en wiebel met mijn wenkbrauw. Ze zegt dat ik dronken ben en komt dan naast mij zitten. ''Blijf je hier vannacht?'' Vraagt ze. Ik doe alsof ik gaap en sla mijn arm om haar heen. Ik glimlach en speel een beetje met haar haar. Ik knik. ''Gezellig.'' ''Doe jij zo gezellig met het hele team? Je ziet er namelijk uit als een playboy.'' zegt Leah. ''Nee, die mag ik allemaal niet. Jij bent gewoon mooi'' Zeg ik. Ik schiet in de lach als ze dat zegt. ''Ik hou ook van jou hoor.'' Vertel ik haar. Vervolgens vraagt ze of ik dan zomaar even langs kom omdat ze gewoon mooi is. Dus ik antwoord dat ik anders toch niks te doen had. Leah stelde voor om te gaan slapen, ik knikte instemmend. Ik was ook al best wel moe en morgen moest ik al weer vroeg naar school. Ik deed een sport studie dus daar moest ik fit voor zijn. Ik sta op en trek Leah overeind. Leah kleed zich boven om en ik merk dat ik naar haar staar wanneer ze dat doet. Ik trek mijn broek en shirt uit en ze vraag of ik in bed bij der wil liggen of op de bank. ''Ik ga hier wel liggen'' Zeg ik en neem plaats naast haar in bed. Ze Knuffelde me en plaatste vervolgens haar hoofd op mijn borst. Zo vielen we in slaap.

POV Leah

Met een zucht stap ik uit een taxi die me van mijn nieuwe huis naar de voetbaltraining heeft gebracht. Met mijn voetbaltas over mijn schouden loop ik het veld op en zie het nieuwe team waar ik bij ga spelen staan. ''Jij bent vast het nieuwe meisje?'' Dat vroeg een van de meiden die vriendelijk naar mij glimlachte. Ik glimlach zwak terug en knikte vervolgens. Toen kwam de trainer naar mij toe. Ik zag dat hij mij probeerde te bekijken maar dat probeerde ik ook bij hem. Hij was zo knap. Zijn blonde haar glansde en zijn blauwe ogen straalde zijn liefde uit. Hij heette me welkom in het nieuwe team en vroeg mijn naam wanneer hij dat nodig had. Ik antwoordde verlegen op hem. We gingen partijtjes doen en ik liep naar mijn team. Ik ben heel erg goed in voetbal en ik verdien er zelfs veel geld mee. Het is mijn leven maar toch mis ik mijn vorige dorp al ondanks dat ik er nog maar net weg ben. Mijn vorige voetbalploeg was heel erg gezellig. Zo te zien hadden de meiden in dit team niet veel ervaring. Onze tegenstanders kregen aftrap maar schoten de bal ergens over het hek heen en lachde vervolgens. Toen de bal bij mij kwam kon ik mijn kans pakken. Ik schiet de bal recht in het goal. ''Goedzo nieuwtje'' riep een meisje uit mijn team. Ze kwam naar me toe gerent en geeft me een schouderklopje. Ik lach even en haal een hand door mijn haren heen. Als de trainer floot om te seinen dat de wedstrijd voorbij is glimlach ik, we hebben gewonnen. Ik loop naar de kleedkamers toe waar ik me omkleed en dan naar buiten loop. Ik zie de trainer staan en glimach even naar hem als hij naar me kijkt. Wanneer de trainer naar me toe komt en vraagt hoe ik het hier vind haal ik mijn schouders op. ''Het is allemaal nieuw en mijn vorige ploeg was echt top maar het komt wel goed. Zolang ik maar kan voetballen.'' Zei ik en ik zet mijn tas voor me op de grond neer. ''U bent nog jong voor een trainer'' Zeg ik en glimlach even. Hij ziet er niet slecht uit. Hij vertelde dat hij 21 was en ik geen u hoef te zeggen. Ook vroeg hij hoe oud ik was. ''Ik ben 20'' zeg ik. Ik ben al bijna 13 jaar bezig met voetbal en het is geweldig. Mijn vader is erg trots op me en dat blijft mijn motivatie. Hij verteld dat hij zelf moest gaan trainen en dat hij mij overmogen weer ziet. ''Ja, tot dan'' Zeg ik met een glimlach en loop weg. Als ik mijn taxi zie stap ik in. Wanneer ik aankom bij mijn appartement loop ik naar binnen en neem een warme douche. Als ik uit de douche kom wikkel ik een handdoek om mijn natte lichaam en droog mijn haren waarna ik naar de slaapkamer loop en me daar rustig omkleed. Als de bel gaat loop ik naar de deur en open die waarna ik Ryan zie staan. ''Wat doe jij nu hier? Je bent dronken'' zeg ik en lach even als ik hem zie lachen. Hij zegt dat hij niet weet of hij dronken is maar geeft later toch toe. ''Ik laat je echt niet in deze toestand naar huis gaan, blijf maar hiet voor er wat gebeurd'' zeg ik en help hem zijn jas uittrekken die ik op de kapstop hang. ''Maar mijn telefoonnummer dan'' Vroeg Ryan. Ik schreef mijn nummer op een briefje en geef dat aan hem waarna ik hem op de bank laat zitten. ''Kan ik iets voor je halen?'' Vraag ik en kijk naar hem. Ryan beweert vervolgens dat hij mij wilt hebben. ''Dat meen je niet Ryan, je bent gewoon dronken.'' zeg ik en plof naast hem op de bank neer waarna ik een hand door mijn haren heen haal. ''Blijf je hier vannacht?'' Vraag ik. Hij bevestigt dat hij blijft slapen en vervolgens speelt hij met mijn haar. Ik lach even en schud mijn hoofd dan. ''Doe jij zo gezellig met het hele team?'' vraag ik en haal een wenkbrauw op. ''Je ziet er namelijk uit als een echte playboy'' Zeg ik. Hij maakte duidelijk dat hij niet zo was en dat hij me mooi vond. Ik lach als hij dat zegt en leun met mijn hoofd tegen de leuning van de bank. ''En dan kom je maar even langs zo? Omdat ik gewoon mooi ben?'' Zeg ik. Hij antwoordde dat hij anders toch niks te doen had. Hij heeft geluk dat ik hem hier laat slapen. Hij is toch wel leuk als hij dronken is. Na een tijdje TV gekeken te hebben streel ik over zijn hand heen en zeg ik: ''We moeten echt gaan slapen het is al laat.'' Ryan trok me overeind ik glimlach en loop met hem naar boven. Ik trek mijn kleding uit en lach even als ik hem zie staren waarna ik een lang shirt aantrak dat ik gebruik als pyjama. Ik ga op bed liggen. ''Je kan hier slapen, of op de bank.'' zeg ik en lach even, Morgen moet ik al vroeg werken. Hij nam de keuze om naast mij in bed te komen liggen. Ik knuffelde hem en liet mijn hoofd op zijn borst rustten. Zo vielen we in slaap

Love the GameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu