Hoofdstuk 6

12 3 0
                                    

POV Ryan

Na een tijdje zijn we in de stad. ''Blijf hier ik ga een cadeautje voor je kopen.'' Zeg ik en loop een winkel binnen. Ik ben aan het zoeken in de winkel maar kan niet iets vinden. Ik loop naar de balie en vraag om hulp. Na een tijdje heb ik het en loop naar buiten. Ik zie Leah niet meer staan. Ik loop naar binnen toe en zucht. Daar stond mijn tweeling broer te zoenen met een meisje. Waarom moet hij nou daar precies staan. Ik pak mijn fiets en ga naar Leah. Ik bel aan maar er wordt niet opengedaan. Ik pak me mobiel *Leah alsjeblieft ik kan het uitleggen!* stuur ik naar haar. Ik zucht als ze er niet op reageert. Ik pak me fiets en ga naar huis. Ik zag haar morgen bij de training en dan kon ik het uitleggen. Ik plof op de bank neer en zucht zachtjes. Ik moest vanavond naar me eigen training maar had er echt geen zin in. Ik zet de televisie aan en staar er naar. Als Ik terug kom van de training, douch ik nog even snel. Ik ga uiteindelijk in bed liggen want ik ben best wel moe.

POV Leah

Als we in de stad zijn houdt Ryan me tegen "Blijf hier ik ga een cadeautje voor je kopen." Zegt hij en loopt een winkel binnen. "Oke ik wacht hier" zeg ik en ga maar op het bankje zitten in de buurt van de winkel om op hem te wachten. Als het lang duurt loop ik de winkel in en ga naar hem op zoek maar als ik hem plots zie kussen met een ander meisje zucht ik. Ik was dus helemaal niet speciaal voor hem. Ik loop naar buiten en stap op mijn motor waarna ik naar mijn appartement rijd. Ik loop naar binnen en plof op de bank neer. Ik leg me languit op de bank neer en zet de televisie aan waarna ik even kijk of er wat leuks op is maar op dit moment voel ik me alleen verdrietig en gebruikt. Als ik de bel hoor gaan reageer ik er niet op en wanneer ik zijn sms krijg negeer ik die ook. Wat kan hij hier nu aan uitleggen. Dat hij me gebruikt heeft? Dat ik dom ben geweest? Als ik de bel nogmaals hoor gaan loop ik toch naar de deur en open die. Als ik mijn vader zie staan glimlach ik en lach als hij zijn armen opent. "Wat doe jij hier?" Zeg ik en spring in zijn armen. Als hij me optilt houd ik hem stevig vast. "Ik moet een tijdje ik Nederland onderhandelen dus hier ben ik dan. Ik moet alleen nog een hotel zoeken" zegt hij. Ik schud mijn hoofd en glimlach. "Je kan hier blijven, er is een logeerkamer" zeg ik. Ik wil niet dat hij weggaat nu hij er is. Het wordt al laat dus ga ik naar boven toe. "Ik ga slapen, zie ik je morgen?" Vraagt mijn vader. "Na de training, en anders ik de avond" zeg ik en knuffel hem even waarna ik naar mijn kamer ga en me omkleed. Ik ga in bed liggen en val in slaap.

Love the GameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu