Hoofdstuk 7

13 3 0
                                    

POV Leah
Als ik de volgende ochtend wakker word kleed ik me vlug om en loop de trap af. Ik stop mijn spullen in mijn voetbaltas die ik over mijn schouder hang en naar buiten stap. Het is koud buiten dus ik ga met mijn auto. Wanneer ik aankom ga ik naar de kleedkamer waar ik mijn voetbaluniform aantrek en mijn haar in een staart doe. "Kom je Leah?" Vraagt een van de meiden als ik wat afwezig voor me uitstaar. "Ja ik kom" zeg ik met een zwakke glimlach en loop met ze mee. Ik probeer Ryan te negeren en concentreer me gewoon op de training. Eerst moeten we wat rondjes lopen en vervolgens begint de echte training. Als we klaar zijn loop ik zo snel ik kan de kleedkamer in waar ik mijn eigen kleding weer aantrek. Als ik de kleedkamer uit wil lopen zie ik Ryan. Ik zucht en loop hem voorbij waarna ik mijn voetbaltas in mijn auto gooi. "Ga weg Ryan" zeg ik als hij naar me toe komt. Hij pakt mijn pols vast en begon te praten. "Ik heb een tweelingbroer, ik weet dat het heel ongeloofwaardig klinkt maar het is echt zo." Zei hij. "Ja en die is dan toevallig in dezelfde winkel als jou? Zeg me gewoon dat ik niets voor je beteken en laat me los. Want zo is het gewoon. Dit doen jongens altijd met me" zeg ik en trek mijn arm los. ''Luister dan, ik meen het echt. Ik kan het bewijzen! Kom vanavond alsjeblieft naar mij toe. Dan kan ik net je laten zien.'' Zegt hij. "Wat heeft dat nog voor zin" zeg ik met een zucht. "Als ik over een uur kom wil ik bewijs, ik wil niet nog eens gebruikt worden" zeg ik. Ik rijd naar huis toe waar ik wat eet en me omkleed.

POV Ryan
Ik word wakker en rek me uit. Ik kleed me aan en ontbijt kort. Ik pak me fiets om naar het voetbal veld te gaan. Ik gooi hem ergens neer aangezien ik te lui was om hem goed te zetten. We deden bijna elke week hetzelfde, er was ook niet heel veel anders om te doen. Ik zie de meiden het veld opkomen en ze beginnen met de warming up. Als de training is afgelopen loop in naar Leah toe maar als ze me ziet schreeuwt ze al gelijk dat ik weg moet gaan. ''Laat het me dan eerst uitleggen.'' Smeek ik. Ik pak haar pols zodat ze niet kan weg lopen. Voordat ze antwoord gaf begon ik het al uit te leggen. ''Ik heb een tweeling broer, ik weet dat het ongeloofwaardigt klinkt maar het is echt zo.'' Leah gelooft me niet. ''Luister dan, ik meen het echt.'' Zeg ik. Ik kijk naar haar ''Ik kan het bewijzen! Kom vanavond alsjeblieft naar mij toe. Dan kan ik het je laten zien.'' Smeek ik bijna. Leah sprak met een boze toon dat ze kwam. Ik knik. ''Dan zie ik je zo.'' Zeg ik en loop weg. Ik bel snel me broer. Als hij zegt dat hij eraan komt glimlach ik. Ik fiets naar huis toe en hang me jas op.

Love the GameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu