Hoofdstuk 5

13 3 0
                                    

POV Ryan

Ik word de volgende morgen wakker met barstende koppijn. Ik kijk naar Leah en grijns even. Leah kijkt me aan. "Waar ben ik?" Vraagt ze. ''Bij mij.'' zeg ik droog. Ik ga recht op zitten en rek me uit. Ik plof weer naar achter toe. ''Wat is er gister gebeurt?'' Vraag ik aan haar. Ik schiet in de lach als ze vraagt waar haar kleren zijn. ''Waarschijnlijk beneden.'' Zeg ik. Vervolgens zeurt Leah dat ze hoofdpijn heeft. Ik sla mijn armen om haar heen. ''Wil je een pijnstiller?'' Vraag ik aan haar. Ze knikt en sprak "Ik ben blij dat ik bij je ben." "Ik ben ook blij dat jij hier bent." Ik sta op en pak een pijnstiller en een glas water. Ik geef het aan Leah en glimlach. Leah keek me aan. "Is het nu serieus tussen ons?" Vroeg ze. Ik knik en glimlach tevreden. ''Ga je vandaag mee naar de stad?'' Vraag ik aan haar. Leek me wel gezellig wij samen. "Ja dat lijkt me heel erg leuk" zegt Leah en ze drukt een kus op mijn lippen. "De ploeg mag me zo al niet, dat gaat er nu niet beter op worden" zegt Leah. Ik druk een kus terug. Ik haal mij. Schouders op. ''Ik mag hun niet dus dat scheelt.'' Zeg ik. Ik pak me kleren en trek die aan. Ik loop naar beneden toe en begin een ontbijt voor ons te maken. Ik zet het op tafel neer en wacht op Leah. Als ze zit beginnen we met eten. Leah kwam zitten en begon te eten. Ze keek me aan en zei "Die drank van gisteren was best sterk." Ik lach Als ze dat zegt. ''Ja dat was het inderdaad.'' Zeg ik en gaap nog even kort. Ik was nog best wel moe. Opeens sprong Leah op mijn rug en kuste me in mijn nek. Ik kreun weer zachtjes. Ik lach kort en pak haar bovenbenen vast zodat ze beter zat. Leah sprong van mijn rug. "Kom we gaan naar de stad." Zei ze. Ik laat haar los en trek me jas aan. Ik pak haar hand en loop naar buiten.

POV Leah

Als ik wakker word wrijf ik even in mijn ogen en kijk dan naast me. Ik heb zo'n hoofdpijn. Ik kijk even naar Ryan en leg mijn kussen dan op mijn hoofd. "Ik ben zo moe, waar ben ik?" Zeg ik met een lichte zucht. "Bij mij. Maar wat is er gisteren gebeurt?" Sprak Ryan. "We hebben teveel gedronken en waar zijn mijn kleren?" Zeg ik serieus en lach dan even. "Ik vond het wel leuk gisteren." "Waarschijnlijk zijn je kleren beneden" zei Ryan. Ik lach even om hem en leg mijn hoofd tegen hem aan. "Ik heb zo een hoofdpijn" zeg ik en kijk hem aan. Ik knik als hij vraagt of ik een pijnstiller wil en druk een kus op zijn wang. "Ik ben blij dat ik bij je ben" zeg ik. Ik krijg een pijnstiller en een glas water in mijn hand. "Dankje lieverd" zeg ik en neem de pijnstiller in waarna ik naar hem kijk. "Is het nu serieus tussen ons ?" Vraag ik. Ryan knikt en vraagt of ik mee naar de stad ga. "Ja dat lijkt me heel erg leuk" zeg ik en druk een kus op zijn lippen. "De ploeg mag me zo al niet, dat gaat er nu niet beter op worden" zeg ik. Ik sta op waarna ik alvast mijn broek aantrek. Ik loop de trap af en als ik mijn shirt ook vind lach ik en trek die aan waarna ik mijn haren kam en mijn schoenen aantrek. Ik ga aan tafel zitten en begin dan rustig te eten. "Die drank gisteren was best sterk" zeg ik en grinnik even. Als we klaar zijn met eten en ik zie dat hij nog moe is spring ik op zijn rug en druk een kus in zijn nek. Ik glimlach als ik hem weer hoor kreunen. "Kom we gaan naar de stad" zeg ik en spring van zijn rug waarna ik mijn jas aantrek en mijn tas over mijn schouder hang. Ik neem zijn hand vast en loop samen met hem naar buiten. Ik stap op mijn motor en hij op zijn fiets, zo gaan we naar de stad toe.

Love the GameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu