Bir insan parfüm değil güven kokmalı

67 1 0
                                    

Gözünüzde bir kişi belirleyin ancak o kişide sizin daima yanınızda olabilecek birisi olsun. Bunu neden mi yapmalısınız? Çünkü hep yanınızda olmasi gereken birileri durmalı. Iyi gününuzde, kötü gününüz de  her daim düşüncelerinizi, hislerinizi  paylasabileceginiz  insanlar olursa kendinizi yalnız hissetmezsiniz. Güven kelimesi bu dönemde kullanmadigimiz  hatta çoğu kişiye yabancı gelen bir sözcüktur. Bunun nedeni, insanların artık sadece kendilerini düşündüğü için, kendi çıkarları için diğer ınsanlari hiçe saymasi  ve kendi rahatlari  için her konuda diğerlerini dolandirmaktir. Dolandirmak kelimesini sadece para anlamında düşünmeyin. Sevgi konusunda, sağlık konusunda, mutluluk konusunda en önemlisi de güven konusunda dolandiriliriz  bir çoğumuz. Bu yüzden artık bu devirde güven kelimesi tarihe geçecek noktaya gelmiştir. Eskiden örnek vereyim: Osmanlı döneminde bir taştan yapılmış  nasıl desem çomlek  gibi kaba zengin olanlar bir miktar para bırakırlarmis, daha sonra durumu olmayan insanlar o kabin içerisinden bakin hepsini değil sadece ihtiyacı olan miktarda para alirlarmis. Şimdi olsa bırakın ihtiyacı olani  o kabı bile alıp götürürler. Bu olayı ilk duyduğumda inanmamistim  çünkü bu zamanda aynı şey yapılsa ne olur diye aklımdan geçirmeye çalıştım ve hayal bile edemedim o kötü durumları. Diyorum ya insanların  parfüm değil güven kokmasi lazım. Belki hala şansımız olabilir güven kelimesini tekrar ayağa kaldırmaya.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 29, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Umuttur  YaşamakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin