Βαιανα :
Ψηλή αδύνατη με κάστανα σκούρα πυκνά μαλλιά, με αθώο βλέμμα και αγνά χαρακτηριστικά. Απλός και ήρεμος άνθρωπος, ονειροπόλος. Πιστεύει στην μοίρα και στον τυχαίο έρωτα.
Γεννημένη σε μια ήρεμη οικογένεια μεγαλωμένη με ήθος και αγάπη από τους γονείς της. Από μωρο γνωρίζει τις κολλητές της και μεγάλωσε μαζί τους μια ήρεμη ζωή ή έτσι τουλάχιστον νόμιζε...Η βαιανα δεν εμπιστευοτνα εύκολα ανθρώπους και για αυτό δεν είχε σχέσεις, εδιεν σημασία πιο πολύ στις φίλες της.
Ρεββεκα:
Μέτριο ύψος λεπτή με μαύρα μακρυά μαλλιά με αινιγματικό βλέμμα και αδίστακτη. Περίπλοκος και απροσιτος άνθρωπος εξάλλου αυτή είναι η δουλειά της.
Μεγάλωσε με την μητέρα της μετά την δολοφονία του πατέρα της και με τις δύο κολλητές της. Ο έρωτας δεν ήταν ποτέ το φόρτε της, μέχρι που έφτασε στην εφηβεία της και ερωτεύτηκαν με τον Κίμωνα.
Ερμιόνη :
Σχετικά κοντή σε σχέση με τις άλλες δύο με καστοναξανθο κοντό μαλλί με γλυκά χαρακτηριστικά όπως είναι και ο χαρακτήρας της. Χαμηλών τόνων άνθρωπος και εσωστρεφής χαρακτήρας.
Οι γονείς της έχουν πεθάνει σε τροχαίο όταν ακόμη ήταν μωρό και έχει μεγαλώσει με την θεία της. Ως στιρηγμα της ειχε πάντα τις κολλητές τις. Ο Pablo ήταν ο πρώτος της έρωτας και ο λόγος που μπλεχτηκε με την μαφία.
Μαξιμος:
Ψηλός γεροδεμένος με κοντά καστανοξανθα μαλλιά με κενό βλέμμα δύσκολα ψυχολογειται σαν άνθρωπος είναι ένα αινιγμα από μόνος του. Επιθετικός και απότομος αλλα ευάλωτος.
Ο πατέρας του μπλεγμένος με ναρκωτικά, αναγκασμένος να παραδωσει τον γιο του στην μαφία. Η μητερα του δολοφονήθηκε μπροστά στα μάτια του από τον πατέρα του ο οποίος βγήκε εκτός ελέγχου. Με τον αδερφό του χωρίστηκαν όταν ήταν μωρά. Οι κοπέλες ήταν σαν πουκάμισα για αυτόν ώσπου γνώρισε την βαιανα μέσω της αποστολής του.
Κίμωνας :
Ψηλος με τατουάζ σκληρά χαρακτηριστικά και επιθετικό βλέμμα. Κλειστός χαρακτήρας και τον αφήνει να τον παρασύρουν τα συναισθήματα του πάρα την θέση του στην μαφία.
Μεγάλωσε στο ορφανοτροφειο και δεν γνώρισε ποτέ τους γονείς του. Στης παιδική του ηλικία τον πήρε υπό την προστασία του ο Ιβάν και τον έκανε σε αυτό που είναι σήμερα πάντα ηταν απόμακρος με όλα τα παιδιά. Ο Κίμωνας από παιδί ηταν τσιμπημενος με την Ρεββεκα το οποίο εξελίχθηκε σε έρωτας.
Pablo :
Ψηλός με μαύρα μαλλιά μεγαλύτερος από όλους γύρω στα 25. Εγωιστής και πάντα θέλει να γίνονται με τον δικό του τρόπο.
Ζει μόνος του και οι γονείς του είναι στο εξωτερικο. Κατάγεται από πλούσια οικογένεια και από μικρός μεγάλωσε με όλες τις ανέσεις. Όσον αφορά για τον έρωτα είχε πολλές κοπέλες. Την Ερμιόνη την γνώρισε ένα χρόνο πριν από κοινές παρέες καθώς και ο ίδιος προσπαθούσε να έχει μια κανονική ζωή. Ερωτεύτηκαν αν και η σχέση τους δεν αποδείχθηκε τόσο αποτελεσματική.
Daniel:
Ψηλος γυμνασμένος με κάστανα περιποιημένα μαλλιά πάντα καλοντυμένος με την αστυνομική στολή. Φιλοπεριεργος και επιφυλακτικός χαρακτήρας.Έζησε μαι απλή κανονική ζωή και σπούδασε στην αστυνομία μαζί με τον αδερφό του. Οι σχέσεις του έπαιζαν δευτερεύον ρόλο στην ζωή του καθώς ήταν αφοσιωμένος στην δουλειά του. Η ρεββεκα είναι η πρώτη κοπέλα που του κίνησε το ενδιαφέρον μετά από καιρο λόγω του χαρακτήρα της.
YOU ARE READING
Flush Royal
Science FictionΗ ζωή της Βαιάνας καταστρέφεται μέσα σε λίγα λεπτά. Ο λόγος... Ο Μάξιμος.Τρεις μαφίες, τρείς άνθρωποι αναζητούν το ίδιο αντικείμενο το οποίο αν βρεθεί αποτελεί το κλειδί για την καταστροφή. Ο έρωτας της Βαιανας και του Μαξίμου τους οδηγεί σε αδιέξοδ...