Heyyy...
Merhabalarr!!
Kitabı okurken zorlanabilirsiniz. "Ne yapıyor bu kız? Sanırım deli..." diyebilirsiniz ajakskdkkd
O yüzden böyle bir bölüm yazma gereği duydum. Belki de bu bölümü ileride silerim ama şu an bunu yazmak ve yayımlamak istiyorum. Bu yüzden yapacağım.....
KAYIP S2 B1 tarzında bölüm başlıkları olduğunda bu bölümlerde bir program olacak. Kayıp insanların bulunduğu televizyon programları gibi bir program bu KAYIP programı. Hani Gerçeğin Peşinde gibi programlar var ya. Onlar gibi. Bu programda sadece diyaloglar yer alacak. Dedektifler var... Bazı insanlar var... Ve Vanessa'nın teyzesi var. Birazdan programı detaylıca anlatacağım.
Vanessa'dan yazan bölüm başlıkları ise Vanessa'nın yani baş karakterin dilinden anlatılacak. Onun yaşadıkları olacak ve birinci kişi anlatımlı olacak.
Evet, işte... Anlatmak istedim. Umarım açıklayıcı olmuştur. Herhangi bir sorunuz varsa bu satıra yorum yazabilirsiniz.
Bir de fotoğraflı KARAKTER TANITIM bölümü gibi bir bölüm ister misiniz? Yazabilirim.
Ama sadece böyle... çok fazla göreceğimiz karakterleri yazarım. Gidip de bir sahnelik karakteri yazacak halim yok hani... akakskldljsk
Üç- dört kişi olur. Karakterler eklendikçe bölümü de güncellerim... Öyle bakarsınız.
Şimdiiiii
Biraz da KAYIP programından bahsedeyim.
Aslında çoğunuz anlamıştır ama açıklayıcı olsun bari biraz. Anlamayanlar vardır belki. Çok normal çünkü kardeşim de ilk başta anlamadı. Her neyse.....
KAYIP; kaybolmuş insanların, dedektifler ve onun gibi insanlar tarafından bulunmaya çalışıldığı bir program. Zaten kesin televizyonda karşınıza çıkmıştır böyle bir şey... Müge Anlı sağ olsunn akskdkdfk
Bu programın olduğu bölümlerde sadece diyalog olacak ve video kayıtlarındaki sesleri filan yazacağım. Yani televizyonda ne görüyorsak onu yazacağım. Ve... Vanessa'nın kaybını teyzesi Miley ihbar edecek. Bu yüzden KAYIP'ın her bölümde o kadın da olacak...
Her neyse... İşte böyle. Kurgu ilerledikçe anlayacaksınız zaten daha iyi bu program olaylarını filan. Böyle bir bölüm atmasaydım kesin çok fazla soru gelirdi. Ben de o yüzden böyle bir bölüm attım. Bilgilendirici olmuş olması dileğiyle...
Ve son olarak da neden ingilizce isim kullandığım konusunda sorular vardı birkaç tane instagramdan gelen. Ona da bir açıklama getireyim.
İngilizce isimler kullandığım zaman, aslında bunun çok da taraftarı değilim ama, kendimi daha rahat hissediyorum.
Yani nasıl diyeyim bence daha iyi oluyor.Çünkü ne kadar Türkçe isimleri çok sevsem de bu olayları yaşayan karaktere bir Türk adını yakıştıramadım.
Bu yüzden ingilizce isim kullandım. Bence güzel oldu. Sisin düşünceleriniz?
Sonra görüşmek üzere... Sizleri seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP~Vanessa
Teen FictionEvden kaçan bir kız, ardında bıraktığı izler ve... sonsuz güven. Vanessa, aslında o gün Josh ile beraber evden kaçmıştı ama bunu nasıl olduysa bir kayıp şeklinde ortaya koymuştu. Teyzesi Miley Willy, Vanessa'nın kaybolmasının ardından KAYIP adlı tel...