KAYIP S2 B1

4 0 0
                                    

JAKEY MCDONALD:

Herkese merhaba, sayın seyirciler. Bugün yeni sezonda yepyeni bir kayıp ile karşınızdayız. Vanessa Brown, geçen hafta kaybolmuş, manevi teyzesi de bize bu olay ile başvurdu ve bizlerin görevi de Vanessa'ya zarar gelmeden onu sağ salim bulabilmek.

SUNUCU:

Ulta, KAYIP'ı SUNAR.

[ KAYIP JENERİK MÜZİĞİ ]

JAKEY MCDONALD: (MİLEY'E)

Profesyonel ekibimiz ve ben, bu kaybın detaylarına kadar inecek ve bu kaybı en nihayetinde çözeceğiz. Vanessa'yı bulacağız. Aklınız hiçbir zaman onda kalmasın. Siz bize bildiğiniz en ufak detayları anlattığınız sürece Vanessa'nın bulunacağından en ufak bir şüpheniz olmasın.

MİLEY WİLLY (VANESSA'NIN TEYZESİ):

Size ne kadar teşekkür etsem az. (Burun çekme sesleri.)  Beni kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederim. (Derin iç çekiş.)

JAKEY MCDONALD:

Bilmeyen seyircilerimiz için profesyonel ekibimizi kısa bir şekilde tanıtalım. Dedektif Lewis. (Dedektif Lewis'i işaret ederek.) Max Macmillan. (Max'i işaret ederek.) Ve Kady Judah. (Kady'i işaret ederek.)

DEDEKTİF LEWİS:

İlk olarak Bayan Willy bana Vanessa'nın kaybolduğu günden biraz bahsedebilir misiniz?

MİLEY WİLLY:

Her şey çok da normal değildi o gün. Sabah uyandığı gibi ilk önce telefonuna sarıldı. Her gün olduğu gibi. Ama bir şeyler farklıydı. Yani... nasıl diyeyim? Telefonuna oldukça dikkatli bakıyordu. Hiç böyle baktığını hatırlamıyorum. Aşırı dikkatliydi.

MAX MACMİLLAN:

Telefona çok dikkatli baktığını söylediniz. Telefon ile biriyle bağlantı kuruyor olabilir miydi?

MİLEY WİLLY:

Olabilir. Önceki günlerde de çok stresli gözüküyordu.

MAX MACMİLLAN:

Peki, biriyle buluşacak olabilir miydi? Buluşmak istediği herhangi birinden bahsetmiş miydi size?

KADY JUDAH:

Max! Biraz daha sakin olman gerekiyor. Direkt telefondan girdiniz ama... benim tamamen farklı bir düşüncem var. (İç çekerek Miley'e döndü.) Son günlerde yaşanan farklı bir olay var mıydı? Herhangi bir ölüm... veya bir kayıp? Ya da... Vanessa'yı üzecek herhangi başka bir olay?

MİLEY WİLLY:

Son günlerde... ıhh şey... annesi onu terk etmişti.

KADY JUDAH:

İşte şimdi her şey daha da iyi anlaşılıyor. (Kafasını sallayarak.) Annesi ile ilgili bilgiler verebilir misiniz? Bu durumda bize vereceğiniz en ufak bir bilgi bile çok işe yarayabilir, lütfen bunu aklınızdan çıkarmadan dürüstçe cevap verin.

MİLEY WİLLY:

Vanessa'nın annesi... nasıl denir? Bağımlıydı. Uyuşturucu... alkol, sigara... Ne tür kötü şey varsa hepsini yapardı. (Duraksama.) Çocukları pek de umrunda değildi hiçbir zaman. Hep ben bakardım onlara.

DEDEKTİF LEWİS:

Çocukları dediniz. Vanessa'nın kardeşi var mıydı?

MİLEY WİLLY:

KAYIP~VanessaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin