Park Jimin

115 16 0
                                    

Irta:Dano Viki

Úgy érzem hogy én nem vagyok ebbe a bandába való csak nézzétek rám dagadt vagyok a többiek meg...ahjsss...ma el kell mennünk edzésre és addig le nem szállok a futó padrol amíg még azt nem mondják hogy mehetünk vissza a dromba.
Vissza értünk és Jin már készítette is a vacsorát de előtte még le zuhanyoztunk mindannyian.
Ma este is ki hagyom a vacsorát tudom nem szabadna de le kell fogynom tökéletesnek kell lennem a bandába és mint az Armyik előtt nem hozzhatok csalódást. Holnap újabb próba és még a hang szinem is el csúszik. Néha el gondolkozom hogy tényleg ebbe a bandába valló vagyok e?! 😅Oh miket beszélek nem hozzhatok csalódást hissz számítanak rám.
_____________
Ma fel ébredtem és úgy döntöttem hogy nem reggelizek csak iszok egy forró kávét és mehetünk próbálni, a fiúk meg is kérdezték hogy miért nem reggelizek nem akartam nekik el mondani hogy hat..dagadt vagyok és nem szeretnék még több kilót is fel szedni...inkabb csak azt mondtam nekik hogy nem vagyok éhes, ők ezt egy vál rantassal el intézték és ettek tovább amikor végeztünk /végeztek a reggelivel el indultunk próbálni amikor be léptem a terembe le pihentünk a többiek megint csak ettek valamit..amikor már meg ettek mindent najoo nem mindent. Akkor el kezdtünk táncolni először a Mic Dropp-al kezdtünk én már rendesen szedultem mindig el estem el csukolt a lábam, már minden bajom volt de,...nem mertem el mondani a srácoknak hogy azért van mert már vagy egy hete  nem ettem és annyival le tudtam hogy fáradt vagyok...amikor már minden dalt el próbáltunk akkor el kezdtünk énekelni nem úgy jött ki a hang a torkomon meg ilyenek de ezért rám is mordultak hogy mi van velem neked kéne a legjobbat hoznod meg Hobbi-nak meg Kookk-nak de nekik nem volt semmi bajuk csak most én...le rendeztem megint avval hogy csak fáradt vagyok nem "aludtam egész este"...amikor végre le tuttuk a próbát az éneklést haza mentünk vagyis a dromba el mentem gyorsan le zuhanyozni. Amikor kész lettem fel oltoztem és gyorsan le szaladtam egy kis ásvány vízért nem akartam enni de már elég éhes voltam és nem csak egy ásvány vizet vettem ki a hűtőből hanem egy szendvicset lehet nem kellet volna el venni de már nagyon éhes voltam így meg ettem azt gyorsan az ásvány vízből ittam egy kicsit és el kezdtem edzeni hogy ne legyek még dagadtabb attól a szendvicstol de azt se ettem meg rendesen mert a felét le csiptem és a másik felét ettem meg. Has tortanztam felülés meg ilyenek hogy csak a hasam mennyen le. Amikor végeztem megegyszer el mentem zuhanyozni ugye nem lehetek büdös és..amikor bele néztem a tükörbe undorodni kezdtem magamtól és megegyszer el gondolkoztam hogy hogy lehet ilyen dagadt?! Tényleg ebbe a bandába valló vagyok e?!amikor ki sajnáltam magam akkor be léptem a zuhanyzóba és el kezdtem mosni magam a meleg víz át járta az egész testemet olyan jó érzés volt..amikor már végeztem fel oltoztem és el mentem aludni.
________
Amikor fel keltem nagyon fájt a fejem pedig ettem is ittam is nem értem hogy miért fájhat kora reggelre a fejem?! Fel öltöztem le mentem a konyhába ahol már Jin főzött valamit nagyon jó illata volt a reggelinek nem mertem enni mert akkor fel szednék még pár kilót és én meg azt nem akartam. Be vettem egy fájdalom csillapítót és vártam hogy el múljon délutánra a fej fajasom mert délután el kell mennünk próbálni mert most jön ki egy új dal és annak a koreoját be kell tanulnunk.
Délután lett és még most is fáj a fejem már vagy három fájdalom csillapítót be vettem vagy többet de nem akar el múlni lehet azért mert még ma nem ettem?! 🤔Lehet...
Amikor oda érünk a tánc terembe én már előre meg mondtam a menedzsernek hogy én aztán nem fogok most új tánc lépéseket tanulni mert szét robban a fejem de ha a menedzser le baszott érte hogy mit képzelek én magamról hogy én meg mondom hogy én nem fogok ma táncolni igyhát ha akartam ha nem tancolnom kellet szemforgatva álltam fel a földről és kezdtem el táncolni. El estem össze csukolt a lábam,es már úgy voltam hogy itt fogok el ajulni. Hát ez be is következett....egyszer csak le estem a földre és teljes sötétség...mar csak arra keltem fel hogy egy fehér szobába keltem és a többiek beszélgettek valamit. Meg látták hogy fel ébredtem és oda jöttek hozzám és Hobbi rögtön rám ugrott és azt mondta hogy többet ne csináljam ezt hogy nem eszek egész nap én meg csak nagyot néztem hogy most mi van?! Egész végig tudták hogy nem eszem!!? El kezdtünk beszélgetni és mindenki azt mondta hogy több ilyen ne legyen hogy én nem eszek meg ilyenek és azt is mondták hogy már ők figyelnek oda rám és nekem adják oda az ételt ha kell ha nem. Én csak bolintottam helyeslően. . Meg kérdeztem tőlük hogy ugye az Armyik nem tudják?! Nem szeretném ha aggodnának értem! Azt mondta Namjoon hogy nem nem tudják még csak az kellenne hogy meg tudják és itt táboróznának én csak fel kuncoktam. De mégis bennem volt hogy igenis dagadt vagyok és le kell fogynom csak nem így..hogy egész nap nem eszek. Igyhát  arra jutottam hogy eszek de csak egy    keveset hogy ne hogy megint el ajuljak. Majd ha megyünk edzeni akkor majd ott le dolgozom a felesleget. De még mindig undorodom magamtól..!

VÉDJÜK MEG A BTS-T messenger csoport ❤️

VÉDJÜK MEG A BTS-T Where stories live. Discover now