Kim Namjoon

55 13 1
                                    

Irta: Mátrai Lívia

Rap Monster a művészneve
Miért?mert a rappet új szintre emelte eltarolta a hangjàval és a tudàsàval a vilàgot ezért szörny egy rap szörny. Sok küzdelme van mint egy személy és mint a BTS csapat leadere szoval vezetője,ügyel és felel mindenért. Sok nagyon sok döntésben felelőségteljes szerepet kell vàllalnia. Küzd avval a tényel is hogy nem tud olyan jol tàncolni mint a többiek hogy egy egy tànc betanulàsa neki többgyakorlàst vesz igénybe mint a többieknek. De megküzd vele, mert szereti azt csinàlni amit csinàl és mert szeretne a rajongóinak örömet okozni. Benne nagyon sok mindenki megtalàlhatja önmagàt,vagy azt aki lenni szeretne.
Rendes nevén ő Kim Nam-Joon
1994.szeptember.12-én született most 25 éves és még a magassàgàt is tudni lehet ami 1,81cm szoval nagyon magas.
Sok nagyon sok hibàja van és sokat hibàzik de ettől ember az ember és ettől ő az akit szeretünk és tisztelünk.
Nagyon sokat bàntjàk nem csak a bandàt hanem őt mint külön személyt.Savazzàk őt az utàlók ha talàlnak egy kicsi hibàt is ami nem tökéletes ami nem ugy jött ki ahogy kellet volna mintha a mi imàdott RM-ünk nem hibàzhatna,mintha nem ember lenne pedig az! Nem foglalkozik a rosszakarókal mert ő magàt adja és kiàll önmagàért.
Lehet kicsit összeszedetlen de igaz Rap Monster a szívünk része és ez tagadhatatlan.

VÉDJÜK MEG A BTS-T messenger csoport ❤️

VÉDJÜK MEG A BTS-T Donde viven las historias. Descúbrelo ahora