Irta: Szemerédi Klaudia
- Kérem, csak egy kevés pénzt adjon! - könyörögtem az előttem álló nőnek, akit tetőtől talpig márkás ruhák és kiegészítők borítottak. Megvető pillantással meredt rám, majd megszólalt.
- Sajnálom fiacskám, de nem adok! - mondta, majd már készült arrébb állni és elmenni, mikor kétségbeesetten a felkarjáért nyúltam.
- Kérem! - néztem elkeseredetten szemeibe, amik semmiféle érzelmet nem tükröztek. Karját kirántotta kezeim közül, majd hátat fordított és végleg ott hagyott.
Megtörten indultam haza. Már késő délután volt, és a nap jócskán lefelé járt. Ismét elbuktam. Minden nap ez történik. Kijövök az állomásra, mikor a legnagyobb a forgalom, és megpróbálok egy kis pénzt kérni az itt járó emberektől. De mind hiába, hisz ki adna pénzt egy olyan gyereknek mint én? Szakadt ruháim már a végét járják, és újakat kéne venni, viszont nincs miből. A családomnak nincs pénze, csak annyi amit anyám szerez azzal a kis munkával. Az a pénz annyira elég, hogy ne haljunk éhen. Reményvesztetten sétálok át a zebrán, mikor dörrent egyet az ég, és elkezd szakadni az eső. Felnézek az égre, majd letörten sóhajtok egyet. A cipőm átázott és tocsog a víztől.
Kezeimet hiába teszem a fejem fölé, nem érek vele semmit.
Könnyeim elerednek és zokogni kezdek. Miért van ilyen életem? Ha így haladunk, az iskolát is elfelejthetem, mert a szüleim nem tudják kifizetni az iskoláztatásomat.
Hasam megkordul, ami emlékeztet arra, hogy nincs mit ennünk. Egy összetört mosoly terül szét ajkaimon, mikor két cipőt látok meg magam előtt, s egy esernyőt a fejem fölött.- Szevasz fiam! Mi a neved? - guggolt le elém egy a harmincas éveiben járó férfi. Felnéztem rá, arcán kedves mosoly terült szét, ami melegséggel töltött meg.
- M..Min Yoongi vagyok uram! - szipogtam, mire ő is bemutatkozott.
- Az én nevem Bang Sihyuk! - nyújtott át egy névjegykártyát, amin a neve és a telefonszáma szerepelt.
- Ez mi? - kérdeztem, majd letöröltem könnyeim.
- Az, ami megmentheti az életedet! - ütögette meg gyengéden vállaimat, majd felállt. - Holnap egy órára legyél a kártyán szereplő helyen. - mondta, majd ott hagyott.
A kártyára pillantottam, amin vastag betűkkel ott szerepelt;Big Hit Entertraiment.
VÉDJÜK MEG A BTS-T messenger csoport❤️