"Buraya geldiğiniz için çok teşekkür ederim baylar ve bayanlar. İlgilenmemiz gereken çok önemli ve özel bir hastamız var." dedi Kagaya sakin ses tonuyla.
"Hastanın adı Tomioka Giyuu. Kendisi üç kere tecavüzde bulunmuş, hırsızlık yapmış, aynı zamanda cinayette de bulunmuştur. Fakat tanıkların iddiasına göre herkese farklı davranmış. Tecavüz ettiği üç kişi de sorguya çekildi. Birinci şahıs onun beş yaşındaki çocuk gibi davrandığı, ikinci kişi onun kendisine aynı bir çöpmüş gibi davrandığını, üçüncü kişi de Tomioka Giyuu'nun kendisine tecavüz ederken özür dilediğini ve ağladığını söylemiş. Hırsızlık yaptığında da çaldığı malın sahibine orta parmak çekmiş. En azından malın sahibi öyle söylüyor."
"Ne kadar da garip bir olay..." diye mırıldandı at kuyruklu kız.
"Aynen öyle." diye yanıtladı Kagaya. Sözüne "Bu yüzden onunla biraz sohbet etmemiz lazım. Çoklu kişilik bozukluğu olduğu iddia ediliyor." diyerek devam etti.
Herkes Ubuyashiki Kagaya'yı onayladı. Tomioka Giyuu kendisine verilen odada uyuyorken konuşmalardan habersizdi.
---
öncelikle bu konuyu ele alan bir kitap yazdığım için biraz stresliyim doğrusu. billy milligan'ın hikayesi beni çok etkiledi gerçekten ve yıllardır onunla ilgili kurgu oluşturmak istiyordum ama endişeliydim. melia'nın da beni gaza getirmesi sayesinde böyle bir kitap çıktı ortaya. kitapta mantık hatası görürseniz sadece göz ardı edin.*billy milligan çoklu kişilik bozukluğuna sahip bir insandı. toplamda 24 kişilik barındırdığı tesbit edilmiştir. 2014 yılında hayata gözlerini yummuştur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Billy Milligan |tomioka.giyuu|
Fanfiction›tomiokagiyuu‹ Tomioka Giyuu tecavüz, cinayet ve hırsızlıktan yargılanacaktı.