1. BÖLÜM

7 0 0
                                    

Multide Afra var.
Şimdiden hepinize iyi okumalar.
Umarım beğenirsiniz:)

- Ya Afra nerde benim file çorabım?
Son kez kafamı sinirle kaldırıp gerizekalı kardeşime bağırmaya başladım :
- 1. Afra değil abla 2. Duman konserine mi gidiyorsun okula gidicen kızım ne file çorabı delirtme beni sabah sabah !

Yastığımı kafamın üstüne koyup bir nebze şu sesten uzaklaşıp uyumak istedim ama bu sefer sessizliği de Gece bozdu :
- Bana bak öküz gibi yatıp durma da kalk biraz iş bakmaya başla artık.

      Derin (baya derin) bir of çektim. Benim vebam da buydu. Hani şu üniversite okuyup asla atanamayıp her yıl sınava tekrar hazırlanan bir tayfa varya işte ben de o tayfadaydım. Ama artık bir çıkış yolu olmadığından işe girmeye karar vermiştim. Birçok yere başvurmuştum sonra bana ' biz size geri döneriz ' diyip asla dönmemişlerdi. Artık bi şekilde bulucaktım.

      Ayaklarımı yataktan sarkıtıp odama vuran gün ışığın ayaklarımı ısıtmasına izin verdim. Bunu her sabah yapmayı çok seviyordum. Kışın pek mümkün olmuyordu tabi ama olsun.

     Ağzında kocaman bir ekmekle koşarak kapıya doğru giden Rüya :
- Goç koldom bon çokoyom boy diye ağzından garip sesler çıkardı.
- Ağzında yemek var öküz önce lokmanı yut , diye ben homurdanmaya başlayınca Rüya bana göz devirip kapıyı kapatıp çıktı.

   Daha fazla oyalanmama kararı alarak bende ayağa kalktım. Gece de çıktığına dair birkaç şey zırvaladıktan sonra oda çıktı. Bende alışık olduğum manzaraya baktım. Ev yine her zaman ki gibi uçuyordu. Sırf çalışmıyorum diye evdeki işleri her gün bana kakalıyordu pislikler. Ben bir işe giriyim gösterecem onlara.
Aslında birçok yere başvurmuştum. Birinin illaki tutacağına inanıyordum.

     Kendime güzel bi kahvaltı hazırladım. Dizi eşliğinde kahvaltı yaptım. Ardından evi toplama kararı aldım ve işe koyuldum. O sırada evin içini telefonumun zil sesi doldurdu.

0(212).......arıyor

Telefona mal mal bakarken salak mısın kızım açsana diye kendi kendime söylendim. Ve telefonu kulağıma götürdüm:

- Alo merhabalar Afra Hanım ben Selin geçenlerde iş başvurusunda bulunduğunuz Artun Holding'in danışmanıyım.

İçimde oluşan heyecan tarif edilemezdi 'biz size döneriz' cümlesinden sonra ilk defa aranıyordum.

- Merhaba Selin Hanım ne için aramıştınız ?

- Başvuruda bulunduğunuz Sekreterlik işi hakkında sizinle görüşmek istiyoruz. En kısa zamanda Holdinge gelin görüşelim.

- Bugün olur mu acaba müsitim çünkü

Sanki bende başka bir gün değilmişim gibi neyse

- Tabi bizim içinde uygun olur. Görüşmek üzere.

Telefonu koltuğa atıp mutluluk dansımı yaptım. Muhtemelen alınmıştım işe yoksa niye çağırsınlar ki değil mi ?

   Hemen dolabımın karşısına geçtim. İlk izlenim önemliydi sonuçta. Güzel gözükmem gerekiyordu.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ARAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin