2

630 27 32
                                    

Onu odada görünce daha çok korkmuştum.

Rs: Neden buradayım Allah'ın cezası.
Yg: Chae güzelim benimle evleneceksin.
Rs: WTTF!
Yg: Sana erkenden dokunmak istemiyorum. Evlenmeden hamile kalırsın falan.

Kahkaha atmaya başladı. Bu duruma çok sinirlenmiştim. Onu öldürmek istiyordum. Bu adam ile asla evlenmezdim. Neden bununla evleniyordum?

Rs: Ben seninle evlenmek istemiyorum.
Yg: Babanın borçları yüzünden hapise girmesinimi istiyorsun?
Rs: N- ne ne borcu?
Yg: Babanın senet halinde bize borçları var ödeme günü geçeli çok oldu. Yanii Chae benimle evlenmezsen baban hapishaneye girer. Sen bu kadar duygusuz değilsin öyle değil mi? Babanın hapise girmesine göz göre göre sessiz kalıcakmısın? Vicdansızlık yapmayacaksın ve benimle evleneceksin.

Yatağın üzerine oturdum ve ağlamaya başladım. Babamı her zaman çok severdim. Maalesef beni kurban vermişlerdi. Ama bunu yapmalıydım. Yoongi ile evlenmek zorundaydım. Yoongi bana gülüyordu. Çenemi yukarı kaldırdı.

Yg: Ağlama Chae. Git üzerini giyin. Okul formasıyla yatacak değilsin öyle değil mi?

Yoongi'yi dinledim. Benim kıyafetlerim yoktu ki ne giyicektim? Yavaşça Yoongi'nin koluna dokundum.

Rs: Yoongi şey ben nerden, ne giyeceğim?
Yg: sana göstereceğim.

Elimi tuttu ve beni büyük ve geniş olan giyim odasına getirdi. Üzerime uygun birşeyler arıyordum. Beyaz bir pijama takımı buldum. Yoongi'yi dışarı çıkarmaya çalıştım.

Rs: Yoongi ben üzerimi giyeceğim çıkarmısın?
Yg: Yakında kocan olacağım o yüzden güzel bedenine bakabilirim öyle değil mi?
Rs: Aah ben diyorumki Jenjen'e söylesem mi?
Yg: Kızım boş konuşma o beni öptü ben onu öpmedim
Rs: Şşşhh sevgiline söylerim yarın Jimin ile gezeceğim.
Yg: Hayır Jimin ile bir yere, bir şeye gidemezsin!
Rs:Giderim!
Yg: Gidersen bu evlilik olmaz ve baban hapise girer!
Rs: P-peki
Yg: Şimdi karşımda soyunacaksın
Rs: Tamam

Üzerimdekileri yavaşça indirmeye başladım. Yoongi giyim odasındaki koltuğa oturmuş. Kalçama dokunuyordu. Hızlıca pijamayı giydim. Yoongi beni kucağına almıştı. Gözlerimi balık gibi açtım.

Beni yatağın üzerine bıraktı. Kendiside yanıma yattı. O uymuyordu. Anca beni izliyordu. Ama ben uyuyacaktım. Yavaşça gözlerimi kapattım.

Sabah yavaşça gözlerimi açtım. Yoongi yanımda yatıyordu. Altında sadece pijaması vardı. Göğüsleri açıktı. Uyandığımı hissetmiş olmalı ki, elimi tutup kaslarında gezdirdi. Elimi çekersem beni tehtid ederdi. Bu yüzden elimi çekmedim.

Rs: Yoongi şey biz evlenince okul ne olacak?
Yg: Para herkesi susturur. Okul müdürünü bile.
Rs: P-peki.

Bu nasıl bir adamdı? Pislik, iğrenç bu adamı anlatmaya kelimler yetmezdi. Bu kadar kötü olunması doğru muydu?

Hızlıca giyim odasına gittim. Okul formamı giymeye başladım. Giyip aynanın karşısına geçtim. Yuvarlak camlı gözlüklerimi taktım. Kahküllerimi önüme serdim. Şakaklarımı her zaman ki gibi dışarıda bıraktım. Saçlarımı yukarıdanyukarıdan bağladım. Sonra da Yoongi'nin yanına gittim. O okula istediği gibi gidebilirdi. Sonuçta parası vardı. Ama ben o okulda bursluydum. Okuldaki herkes tarafından sevilirdim. Herkese yardımcı olmaya çalışırdım. Yoongi bu gün okul forması giymişti. Hafata da bir aklıma gelirse giyerdi. Kolunu koluma taktı. Şu an çok sinir bozucuydu. Okulda sevgiliymişiz gibi gezebilecektik. Aptalım ben, cidden aptalım. Şey ya biz sevgili değiliz. Yaz tatiline çıkınca evlenicez. Aptallık cidden büyük aptallık.

Yg: Chae okuldaki kimseye bunu hiç kimseye söylemeyeceksin.
Rs: Peki.

Süs bebek gibi durmuş onun emirlerine uyuyordum. Bunu yapmak zorundaydım. Çantamı koluma taktım.

Zorâki Evlilik // Yoonrosé Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin