11.rész/vége

217 12 9
                                    

Mivel, ez az utcsó rész azt próbálom majd elérni hogy hosszú legyen, de nem az a túl hosszú.

És vége. XD












Mennyire vagy kitartó?



















GoToSoAp XD


















YoU lIkE sOaP?























I'm LiKe SoAp 😂
















AnD yOu, JeFf?















JeFf LiKe SoAp ToO xD

Na de a story:

Egyszer volt hol nem volt, vége.

Remélem élvezted az olvasást, tetszett? Nekem igen😂









Mostmár a story:

Ööö.... Mit is kéne ide írnom? 😂
Valaki árulja el, mert az agyam kipurcant. 😂



Öööö.....










Vége.












XD











Dehogy van vége,















Mégcsak most kezdtem el!













Nem unod?














Én jól szórakozom












Amúgy! Elfelejtettem hogy mi volt az előző részben😂

















Na de mostmár tényleg a story:



Reggel felkeltem mint mindig (Na ne mondd😂) ezután kikeltem az ágyból, és a reggeli rutinomat követve mindent megcsináltam. Amikor vissza értem a szobámba az ágyamon volt egy levél, lassan oda sétáltam és felvettem. A levélben az állt hogy "Ma várlak téged kint a pataknál, fél tízre gyere"
Ezután a nap további része "nyugodtan" telt. Elhitted mi? Még hogy nyugodtan... 3 idiótával kellett el mennem gyilkolni, vagyis Masky, Toby, és Hoodie-val/vel. De hogy ezek mit képzeltek... Masky az ablakon mászott be, Toby meg berúgta az ajtót és azt mondta hogy "Itt a kommandó!"
Hoodie-ról meg ne is beszéljünk....
Az áldozataink medencéjébe beleesett egy Hullával...
Kész idióták, mi?
Én meg végig azt a képet vágtam ami azt mondja hogy "Ti meg mi a faszt csináltok?"

Amikor a házaspárt megöltük, Toby körbe nézett és elkezdett...






















..... Gófrit csinálni/sütni(?) ... Igaz a felét már szenesre égette, de legalább megette. Utána biztos szék nyekergése (=székrekedés) lessz.

                    -Time skip-

Este fél tízkor lementem a találkozó helyre, és Jeff várt ott egy csokor vörös rózsával.

-Én:J-Jeff?

-Jeff: E-Ez a tiéd, csak azt szeretném mondani hogy mindennél és mindenkinél jobban szeretlek, és fontos vagy a számomra...

Ezután közelebb hajolt hozzám és egy szenvedélyes csókcsatába hívott.
Miután elváltunk egymástól, kézen fogott és húzni kezdett. Egy hullákkal teli étterembe húzott, ahol megvacsoráztunk. Ezután el vitt egy rózsákkal teli parkba, és letérdelt. Ezután így szólt miközben egy dobozát tartott felém, és nyitott fel "Hozzám jössz feleségül?"

-én: Igen, igen, igen, igen, igen, igen, igen, igen, százszor is!

Ezután a gyűrüt az ujjamra húzta és megint egy szenvedélyes csókcsatába hívott.

                           -{Vége}-

Ja

És

(づ。◕‿‿◕。)づBasszad meg⊂(・ω・*⊂)

Jeff és én [Befelyezett] Where stories live. Discover now