PROLOG

46 5 0
                                    

Roksana Wegiel zwyciężczyni JESC oraz TVK na głos budzika otworzyła zaspane oczy i delikatnie je przeczesała ręką włosy. Był to jeden z niewątpliwie stresujących dni. Polska wybierała dziś reprezentantkę na Eurowizje Junior która dzięki 14- latce odbywała się w Polsce w Gliwicach. Ktoś mogłyby zapytać czemu dziewczyna jest zestresowana. Otóż Roksana dąży do tego by być jedyną zwyciężczynią prestiżowego konkursu. Gdy tylko pojawiała się konkurencja Roxie natychmiast chciała ją wyeliminować. Była bardzo fałszywa. Potrafiła mówić komuś mile słowa a potem zrobić mu na złośc. Gdy nastolatka już wykonała poranną toaletę i umalowała się zeszła na dół na śniadanie. Czekając na mleko aż się ugotuje postanowiła przejrzeć media społecznościowe. Jej uwagę przykula informacja o jednej z uczestniczek Szansy na Sukces Junior Wiktorii Gabor. Kojarzyła 12- latkę z The Voice Kids bo Viki doszła do finału. Roxie przeczytała jej życiorys. Dowiedziała się ze Wiktoria jest cyganką i że ma swoją piosenkę Time która jak na początek jej kariery muzycznej miała bardzo dużo wyświetlen. Dziewczyna dowiedziała się ze to właśnie Wiktorie typuje się na reprezentantkę Polski. Kliknęła w ikonkę YouTube i znalazła Time. Od razu Roksanie pogorszył się humor bo piosenka była świetna a głos Viki zarąbisty. Poirytowana odłożyła telefon i sięgnęła po miskę z płatkami. Miała kilka godzin by się przygotować bo o 15.00 musiała być w studiu nagrań telewizyjnych. Była gościem specjalnym w Szansie na Sukces więc musiała świetnie wypaść.

********
Wiktoria Gabor była bardzo podekscytowana. Od godziny czekała w budynku TVP na rozpoczęcie Szansy na Sukces. Ubrana była w czarny garnitur w kwiaty. Nie były to jej ubrania tylko wypożyczone. Viki była biedna. Jej Mama zciągnęła dług na 80000 zł i teraz każdy grosz był przeznaczony na spłatę. Wiktoria nie mogła się doczekać również spotkania ze swoją idolką Roksaną. Zawsze podziwiała dziewczynę i chciała być taka jak ona. Viki miała nadzieję że zaprzyjaźni się z Roksaną lecz w połowie wiedziała że to tylko marzenie.

******
Hej. Jestem Ola i mam nadzieję że podoba wam się moja debiutancka powieść. Właściwie to prolog. Jestem fanką Roxie i Viki. W I rozdziale postaram się opisać dokładniej wymyślone życie Viki i Roxie oraz dojdzie do ich konfrontacji. Papa.

Money Is Not LifeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz