ROZDZIAŁ IV

23 1 0
                                    

2 dni później
Roksana i Viki wstały dziś o wcześnie by przygotować się do imprezy inauguracyjnej. Roxie nie denerwowała się aż tak jak Wiki która caly czas się trzęsła. Wypożyczyła żółty komplet tylko nie wiedziała jak zrobić make up i fryzurę. Około 11.00 uroczystość miała się rozpocząć a była 9.30. Wiktoria nie miała tak jak Roxie makijazystyki ani fryzjerki więc czekała na Roksane żeby spytać co robić. W końcu Roxie stanęła w drzwiach w pięknej błyszczącej sukience i ślicznie wyprostowanych włosach.
- Roxie bo... mam taki problem... nie umiem robić make upu ani wiesz no - wydukała.
- Kochana powiedziałaś to prawidłowej osobie znam się na make upie lepiej niż makeupistki.
Roksana miała bowiem plan. Zauważyła że Viki brzydko wygląda w koku zrobionym na wypełniaczu więc postanowiła zrobić jej taką fryzurę. Potem kazała Wice zamknąć oczy. Potem delikatnie pomalowała jej oczy swoim tuszem tak że dziewczyna nic nie poczuła. Przeczytała ze taka alergia charakteryzuje się tym że po kilku minutach puchną oczy. Dlatego też była zadowolona. Gdy skończyła pokazała Viki jej dzieło. 12- latka nie zauważyła tuszu więc uznała ze jest pięknie.

Dochodziła 10.30 więc wszyscy zebrali się w hallu. Wiki zauważyła jak dużo dziennikarzy i ludzi przyszło i zapragnęła uciec. Roksana zauważyła że dziewczyna się stresuje dlatego powiedziała:
- Nie masz się czego bać. Podejdziesz tylko do reprezentanta Kazahstanu i Holandii i wręczysz upominki. Będziesz świetna. -
- Dzieki za pomoc. Jesteś prawdziwą przyjaciółką.- odparła Viki i uśmiechnęła się. - Tobie również życzę powodzenia - dodała.
- Dzieki.

Roksana wyszła jako pierwsza i wylosowała kolejność Polski. W ogóle sie nie stresowała. Okazało się ze Wiktoria wystąpi jako 11 na 19 uczestników. Stawkę zamknie Serbia a otworzy Australia. Potem na scenę została wywołana Viki która drżącymi dłońmi podała prezent chłopakowi z Kazachstanu. Kiedy zamierzała dać upominek chłopcu z Holandii poczuła straszne pieczenie oczu. Gdy odwróciła się do widowni wszyscy patrzyli na nią takim wzrokiem jakby była kosmitką. Nastolatka w odbiciu kamery zobaczyła że jej oczy są całe czerwone i opuchnięte. Podała prezent Matheu i uciekła ze sceny. Za kulisami był Pan Marcin i wszystko obserwował.
- Co ty wyprawiasz??? Czemu masz oczy jak królik???- pytał zdenerwowany. - Czemu nie potrafisz być taką jak Roxie??? Ona jest normalna. Czemu to Ciebie wybrali żebyś nas reprezentowała??? Taki wstyd!!!
- Proszę przestać na nią krzyczeć!! - Upomniala Roxie która zjawiła się przy Vice.
Pan Marcin się uspokoił a Roksana powiedziała:
- Taki ćwok. Nie przejmuj się nim. Pójdziemy do pielęgniarki.
Na miejscu pielęgniarka czyli Pani Maria przyjrzała się oczom Viki i mruknęła:,, Alergia''.
- Ale na co? - Zapytała Roxie która weszła tam z Wiktorią i udawała zatroskaną.
- A czy ja jestem jej matką? Nie wiem na co ona ma alergię. Pewnie jakiś kosmetyk. Wy młodzi ciągle coś na siebie nakładacie - odparła Pani Maria która do najmilszych nie należała.
- Wika skup się i pomyśl na co masz alergię - powiedziała Roxie.
- Tusz do rzęs - to na pewno a takto się nie maluje więc niewiem. Roxie ty mnie pomalowałaś. Jakich kosmetyków użyłaś? - Zapytała Viki.
- Chodź do pokoju to ci pokaże - odparła Roxie.
Dziewczęta weszły i Roksana pokazała koleżance cień do powiek, puder oraz błyszczyk.
- Tylko to. - powiedziała dziewczyna pomijając tusz.
- Może to cień. Nigdy nie używałam go. Znaczy nie ze zwalam całą winę na Ciebie - wyjaśniła Wiktoria.
Roxie i Viki poszły na balkon i Roksana Wyjęła telefon.
- Piszą o nas - odezwała się.
- Mogę zobaczyć?
Na telefonie widniał nagłówek
,, Wpadka Wiktorii Gabor na otwarciu Eurowizji Junior. Polacy zażenowani''
Wiktoria Gabor reprezentantka Eurowizji Junior w Gliwicach zaliczyła ogromną wpadkę na wizji. Podczas wręczania prezentu Matheu z Holandii można było zauważyć że dziewczyna ma bardzo czerwone oczy i opuchnięte. Nastolatka uciekła ze sceny rzucając o podłogę prezentem. Czytamy kilka komentarzy:
,, I ona ma nas reprezentować? To będzie narodowa żenada. Przynajmniej ta Roksana już jakoś nas reprezentuje.
,, Ona jest niepoważna. Roksany nikt nie pobije''.
Czytamy również ze internauci są pod wrażeniem zeszłorocznej reprezentantki Eurowizji Junior Roksany Węgiel (14). Nastolatka od czasu historycznego zwycięztwa wydała debiutancki album który pokrył się złotem oraz zdobyła statuetkę MTV.

- Nie przejmuj się tym Vika.- odparła Roxie, która starała się ukryć szczęście.
- Łatwo Ci mówić bo o tobie piszą dobrze.
- Pomysl teraz o tym ze za 3 dni Eurowizja.

- Tak tylko gdybym wypadała dobrze na próbach czekałabym na nią cały czas a takto to widzisz że źle mi idzie - powiedziała Viki.
- Mi na początku też ciężko szło ale potem czułam się coraz pewniej i tak wyszło że wygrałam- odparła 15- latka.
- Ja nie jestem Tobą.

**********
Hej kochani. Jak zawsze mam nadzieję że wam się ten rozdział podobał. Zdradzę że w następnym będzie przebieg Eurowizji Junior. Chcę również przypomnieć o naszej sądzie. Miłego dnia/ poranka/ wieczora.

Money Is Not LifeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz