8. rész

2.1K 118 49
                                    

Mikor vége volt a tornának..erdőtúra vagy páros játékra lehetett szavazni..mindenki a játékra szavazott..kivéve Hobit és engem..mongyuk szerintem ez érthető is..mivel azzal kell lenned akivel a faházban is együtt vagy..
- Gyertek srácok ! - kiabált Jinyoung..mire mindenki oda csődült..
- Na gyerekek..minden csapatnak adni fogok egy térképet..mindegyik más felé vezet..szóval nem fogtok találkozni..telefont vihettek ugyse tudjátok mire használni..térerő nincs..max a vakut tudjátok használni ha kifogy az elem lámpa..de nagyon figyeljetek oda..nagy az erdő..nem előnyös itt eltévedni..mindíg a térkép szerint menjetek..most egyetek..de az erdőbe is vigyetek ennivalót mert ez egy egész napos program..pár helyen találtok majd érdekességeket is..mivel lesznek veszélyes helyek..pl: hegyek,sziklások,alagutak,erdei szakadékok..ezért kérlek tényleg vigyázzatok..magatokra és egymásra..rendben?- aggódott értünk Ji Woo tanárnő..de cuki..mentem volna reggelizni..de valaki felkapott a vállára..
- Figyi Tae engedélyt kértem a tanárnőtől elöbb elindúlni..mert van egy kis meglepetésem..és sietnünk kell mert világosodik..- mondta Jungkook..nem elég hogy hajnalban felkeltenek hogy tornázzak..még reggelizni se hagynak.. - De Kook én éhes vagyok engedj el..- kezdtem kapálózni és véletlenűl hasba rugtam..mire oda kapott..de nem tett le..
- Upszz..- akartam volna sajnálni..de nem az a fajta ember vagyok..így hát elkapott a röhögő görcs..Kook csak kuncogott..és izomból rá vágott a seggemre..míg én szídtam érte egy idő után lerakott..kezemre fogott..és rám mosolygott..
- Itt már nem tudlak felvinni..szóval gyere..- nézett rám..mikor észrevettem hogy egy közeli dombhoz jöttünk..ez normális?..hogy tudnék én oda felmenni?..ez rohadt magas..várjunk csak.
- Szóval dagadt vagyok ?- néztem rá kidülledt szemekkel..- mire elnevette magát..én fogtam magam és a jól bevált török ülős modszerrel kezdtem bedurcizni..Kook csak egy nagyot sóhajtott..lehajolt és menyasszony pózba felvitt a domb tetejére...
- Boldog vagy?.- tett le..mire csak morogtam eggyet..
- De most csukd be a szemed..és ne nyisd ki amíg nem mondom..- tettem amit kért..mikor szólt hogy kinyithatom...

A kaja után a táj is megfogott, te jó Isten

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A kaja után a táj is megfogott, te jó Isten..ez eszméletlen gyönyörű..
- Woow Kook ez csodálatos! - bámultam a kilátást, mire mögém jött és hátulról átkarolt..nem toltam el mert ez most tényleg aranyos volt tőle. Kicsit lefagytam de a karjaiban könnyű ellazulni, nagyon jól esett az ölelése.
- Tae..éhes vagyok - súgta fülembe amitől kirázott a hideg.
- Én is, már régóta szemezek azzal a kekszel. - szedtem le magamról kezét és leültem, vagyis csak ültem volna ha nem fogott volna rá derekamra és húzott volna vissza magához.
Újra átkarolt és most kivételesen gyengéden ráharapott fülemre.
- De én rád éhezem..- mondta majd még közelebb húzott ágyekához, hogy érezzem merevségét.
De nem akarok lefeküdni vele..azt hiszem...legalábbis nem itt...
- Jungkook nehh..- hagyták el halkan a szavak a számat..de Kooknak időközben bejárták a kezei az egész testem..nagyon jól estek az érintései..de tényleg nem akarok..itt lefeküdni vele..meg amúgy is nagyon félek még ettől az egésztől...
- Jungkook engedj el..MOST!!..- kiabáltam vele miközben sikerűlt levennem a kezeit magamról...
- MIÉRT TAEHYUNG?..MIÉRT?..AKKORA VOLT EDDÍG A SZÁD..NEM HOGY HASZNÁLNÁD IS VALAMI HASZNOSRA..RAJTAM!!..HA CHANYEOL JÖNNE IDE JOBB LENNE?..- ejtette ki gúnyosan a szavakat..amik most nagyon fájtak..
- NA MIAZ..NEM FŰZŐL HOZZÁ SEMMIT?..PEDIG ÁLTALÁBA MINDENBE BELEKÖTSZ..TUDOM HOGY TETSZEM TAE..AKKOR MIÉRT CSINÁLOD EZT?..- kérdezte idegesen..közbe ráfogott 2 vállamra és a földhöz feszítette..elkezdte erősen kiszívni a nyakak..ez már tényleg nagyon fájt..mi lett a gyengéd énjével?..
- JUNGKOOK ÁLJ LE!!..- kiabáltam ismét rá..amit mintha megse hallott volna..
- JUNGKOOK..HAGYD ABBA!....
- FOGD BE!..ÚGYIS MÁR MEGSZOKTAD HOGY BASZKODNAK..- vágta hozzám a szavakat..amik most jobban fájnak annál amit csinál..már nem bírtam..akaratom ellenére kezdtek el fólyni patakokban a könnyeim..amit Kook is észrevett..egyből abba hagyta..és mintha rájött volna mit csinált..erőszakosból átment gondoskodóvá...
- Jézusom..Taehyung..ne sírj..hallod..- rántott magához..én pedig tettei ellenére ástam melkasába fejem és kezdtem el zokogni..
- Taehyung..kérlek ne sírj..sajnálom..- szólt halk aggodalmas hangon hozzám..kb 4-5p után lehiggadtam..mikor rá néztem sok mindent láttam a szemében..aggodalmat..félelmet..de leginkább megbánást..én csak lehajtott fejjel néztem a talajt mikor megszüntette a kínos csendet..
- Sajnálom..-mondta elhalt hangon..
- Nem mondtam hogy nem fekszek veled le..csak nem itt..egy dombon..és..csak hogy tudd..még sose voltam senkivel..mindíg csak erőszakkal akartak kényszeríteni..amibe bele tartozik Chanyeol is..- mondtam elszégyenülve..
- Jaj Tae..- emelte fel államnál fogva fejem..
- Én ezt nem tudtam sajnálom..de ha megengeded..had mutassak este pár új dolgot számodra. - nézett rám újra a perverz tekintetével, ki tudna neki ellen állni?.. bár még mindig parázok egy kicsit..
- Nem tudom Kook, de mostmár együnk mert megpusztulok olyan éhes vagyok. - adtam egy gyors puszit az szájára had örüljön a feje.
Egyből elmosolyodott, de nem hagyta annyiban csuklómnál fogva vissza húzott és egy lassú érzelmes csókot adott.. MEGŐRIT EZ A FIÚ.. utána én leültem enni, ő előtte elintézte kis Kookot.
Mikor befejeztük még időben vissza értünk a táborba, még gyors lepacsiztam Hobival és kezdetét vehette a túra.

Az új fiúDonde viven las historias. Descúbrelo ahora