1.

31 4 0
                                    

Dneska je konečně pátek. Když jsem přišla ze školy, hned jsem si pustila seriál já netflixu. Kolem třetí přišel i brácha. A očividně ne sám. Po chvíli mě hlad donutil vstát z vyhřáté postele a jít si pro nějaké jídlo do kuchyně. Když jsem procházela kolem obýváku zastavil mě Brandonuv hlas.

,,Vaness, pojď sem prosím na chvíli" řekl dost nahlas. Na sedačce seděl on a jeho kamarádi. James,Thomas a - toho třetího jsem neznala.

,,Vaness, tohle je Chris, Chrisi Vanessa." Takže Chris jo? Podala jsem mu ruku a potrasla si s ním. Usmál se na mě. V tu chvíli se mi v břiše vytvořilo snad milion motýlků. Úsměv jsem mu oplatila a pomalu šla do kuchyně.

Byl vážně hezký. Jeho hnědé vlasy mu padaly do jeho očích v čokoládové barvě. Byl vysoký a jeho tělo taky nebylo k zahození. Zavrtěla jsem hlavou abych tyhle myšlenky zahnala. Vzala jsem si jablko a šla spátky do pokoje. Cestou na mě ještě křikl že se dneska koná párty u Thoma. Rozhodla jsem se že půjdu, protože tento týden byl hodně vyčerpávající.

Když jsem přišla do pokoje napsala jsem Lily jestli nepůjde se mnou. Věděla jsem že napíše že jo, protože miluje party.
Ve skříni jsem si vytáhla černý crop top a roztrhání džíny a obyčejné vansky.

V koupelně jsem si ještě vyžehlila vlasy a lehce se namalovala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

V koupelně jsem si ještě vyžehlila vlasy a lehce se namalovala. Ani jsem si neuvědomila že mi zbývá už jen 45 minut. Napsala jsem Lily jestli už je nachystaná a vyšla jsem z domu a šla k Thomovi. Dneska to bude ještě zajímavé...

Máme tu první kapitolu!❤️

Don't forget, pleaseKde žijí příběhy. Začni objevovat