4.

24 2 0
                                    

,,A víš co mi na to řekl? Jenom jsem si vzal větší dávku" říkala jsem Lily o našem krušném víkendu. Právě procházíme na další hodinu angličtiny.

,,No nazdar. Ty drogy by mohly být trošku problém. Ale, je alespoň hezký?"

,,Ani nevíš jak moc" obě je se zasmály a pokračovaly v cestě.

,,Tak toho máme v kapse. Okouzlíš ho tvojim šarmem. Říkal že není na vztahy. Ale potom až ještě blíže pozná tvůj charekter? Bude jenom tvůj. Toho se vůbec musíš bát"

***

,,Nesso?" uslyšela jsem Brandona.
Když jsem se otočila už stál za mnou.

,,Hele, no prostě - prostě Chris není ten správný člověk pro tebe." když jsem nechápavě pokyvala hlavou tak pokračoval.
,,No tak Vaness. Si chytrá holka. Tys neviděla jak se na tebe díval?
Budeš další. Je můj hodně dobrý kamarád a když chce takové vztahy, tak já mu nebráním. Je to jeho věc. Ale nechci aby ti ublížil. Chápeš? Mám o tebe jen strach"

,,Buď v klidu, nic takového nemám v plánu" odpověděla jsem. Jen se na mě usmál a odešel z mojeho pokoje. Vstala jsem z postele a šla rovnou dolů ke hlavním dveřím.

,,Jdu se projít!" zavolala jsem na bráchu a vyšla z domu. Musím se jít trochu provětrat. Vydala jsem se do parku. U nás ve městě je moc hezký a i celkem velký. Po asi půl hodině jsem si sedla na lavičku a přemýšlela. Avšak když si vedle mě někdo sedl celkem jsem se lekla, ikdyž jsem to na sobě nedala znát.

,,Ahoj"oddychla jsem si když jsem uslyšela známý hlas.
,,Thome" řekla jsem už v klidu.

,,Copak? Lekla ses mě?"
,,Uhm, možná trošku?" zasmáli jsme se a dál si povídali. Uběhla asi hodina od toho co jsme si povídali.

,,Už bych asi měla jít. Nebo bude Bramdon zuřit, řekla jsem že jsem do hodiny doma" řekla jsem a oba jsme se postavili.

,,Víš no já - prostě chci ti něco říct už celkem dlouho" podíval se mi do očí a pak mě políbil.

Další kapitola je tady!❤️

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 28, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Don't forget, pleaseKde žijí příběhy. Začni objevovat