Menampakan buah dada ku.
Pak su-jangan takut, pak su tak akan
Bagi tau ibu kau.
Aku-janji?
Pak su-pak su janji.
Aku mula reda dari ketakutan, malahah aku makin berani melayan pak su ku.
Pak su-sedap tak pak su buat.
Aku-sedap su.
Pak su-kalau pak su buat hari hari
Nak tak?
Aku mengangguk.
Pak su-sedap ju, su nak pancut ni.
Sambil mempercepatkan dayungannya. Pak su mencabut batangnya dan menyembur deras ke perut ku,percikan itu terkena bibir ku.
Aku-eeemmmm.kata ku bila tersedar pancutan air mani pak su terkena mulut ku.
Pak su-tak sengaja ju.
Kata pak su. Aku mengelap mengunakan baju ku.pak su menarik baju ku lalu membersihkan kepala batang dia mengunakan baju ku.
Pak su-belum puas lagi.
Kata pak su sambil memasukan lagi batangnya kedalam pantat aku. Kali ini henjutan pak su agak lama. Aku dapat mencapai kepuasan pertama dalam hidup ku. Aku memeluk erat tubuh paksu disaat aku mengeluarkan air nikmat ku. Namun pak su rerus menghenjui. Aaahhh, terkeluar dari mulut pak su sambil mencabut batangnya.
Pak su-ju dah puas ke?
Aku senyum dan menganguk.
Pak su-sekali lagi. Kata pak su.
Tanpa membuang masa, pak su menyetubhi ku semula. Kali ini lebih nikmat. Aku mencapai kepuasan sebanyak tiga kalu sepanjang persetubuhan itu. Mana kala pak su memancutkan air mani nya yang ketiga ke rahim ku.
Aku-suuu... Pancut dalam ke?
Pak su-ye sayang.
Aku-ju tak nak hamil la...
Pak su-jangan takut ju. Ju tak kan
hamil. Air mani ketiga tak
subur.
Aku-ye ke? Kata ku ingin kepastian.
Pak su pun menerangkan kepada ku.
Selesai berpakaian aku pun pergi ke kaunter untuk menyambung kembali tugas ku. Pak su mendatangi ku dan duduk di sebelah ku.
Pak su-puas tak?
Aku-puas su.suu..maafkanlah man su,. Rayu ku. Man tak bersalah, kami sama nak,bukan dia rogol ju pun. Kata ku sambil menyebelahi man.
Pak su-hrmm.. Ju nak su buat apa?
Aku-ambil lah dia kerja balik, kesian
dia. Kata ku lagi.
Pak su-baik la ju, tapi dengan syarat.
Aku-apa dia?
Pak su-jangan buat benda tu lagi kat
kedai su.
Aku-orite boss. Kata ku seraya bergurau. Sambil meraba tetek kecil ku pak su berkata. Su nak pergi beli barang dulu. Jaga kedai ye. Jam menunjukan pukul 5.30 aku bergegas pulan untuk menemui man. Aku memberitahu man yang pak su telah menerimanya kerja semula. Namun aku tidak menceritakan tentang persetubuhan ku dengan pak su ku.
Persetubuhan dengan pak su membuatkan aku berubah menjadi gadis yang hyper sex.
Keesokan petang seperti biasa kembali ke kedai pak su untuk berkerja.
Slmt petang sayang, tegur man.
Slmt petang.
Mana pak su,soal ku.
Ada dalam pejabat dia.kata man.
Aku menganti tempat man di kaunter manakala man meyambung tugas menyusun barang.
Pak su-ju ikut pak su pergi beli barang
Man kau jaga kedai ya.
Aku pun mengekori pak su memasuki van nya.
Aku-tiba jiba je ajak ju?
Pak su-saje, takut man kacau lagi
Anak buah su ni.
Setelah selesai membeli barang pak su pun membawa ku jalanjalan di mall.
Ibu-assalamualaikum.
Aku menoleh ke arah suara itu.
Mak kata ku.
Ibu-nak pergi mana kamu berdua ni?
Pak su-nak beli handphone bagi ju ni.
Susah nak cari dia masa aku
Keluar beli barang.
Ibu-ye ke,jangan salah guna fon tu
dah laa..
Kata ibu ku. Aku pun bersalam dengan ibu dan meneruskan perjalanan kami. Setelah selesai membeli fon kami pun berjalan pulang.
Pak su-ju kita singgah kejap.
Aku-singgah mana su?
Pak su-singgah kat kebun pak su
kejap.
Hati ku mula berdebar, aku sudah mula menjangka apa yang bakal berlaku. Sesudah sampai, pak su tidak mematikan enjin van nya,lalu terus menuju ke belakang van miliknya. Tilam kecil yang di belinya tadi di dampar. Memang cukup ruang untuk tilam itu keran tak banyak barang dibelinya tadi.
Pak su-sini lah ju.
Aku tanpa membantah terus turun dari pintu depan lalu menuju belakang van dimana pak su berada.
Pak su-buka baju.kata pak su
Sambil menanggalkan pakaiannya sendiri. Setelah berbogel, aku baring. Pak su mula nenindih ku danmenghisap puting kecil ku, sambilbatang pak su bergesel di pantat ku. Aku semkin bernafsu.
Pak su-ju suka tak?
Aku cuma mengangguk kerana malu.
Pak su mengangkat sedikit tubuhnya lalau membetulkan kedudukan zakarnya agar memasuki lubang faraj ku.
Aku-aaaooouuu su.... Rengek ku
Pak su-sedap ju?
Aku-sedap suuuu...
Pak su menundukkan kepalanya menumpukan pandangannya kearah pantat ku yang sedang di masuki zakar.
Pak su-cantik la pantat ju.
Aku-cantik ke pantat tak berbulu. Kataku.
Pak su-cantik ju. Pak su suka.
Pak su meneruskan henjutan sambil memerhatikan pantat ku di tujah. Aku mengangkat sedikit tubuh ku agar dapat ku melihat pantatku yang di setubuhi pak su ku.
Pak su melajukan henjutannya membuatkan ku mencapai klimak.
Aku-aaahhhhh.. Lagi... Lagi..
Kata ku bila ku mencapai klimak.
Pak su memakin kuat menghenjut.pop..pop..pop bunyi henjutan pak su, aaahhh pancutan air mani pak su membasahi tubuh ku. Pak su mencapai seluar dalam ku lalu membersihkan kepala zakar nya dan memasuki semula ke faraj ku. Seperti kelmarin, aku mencalai klimak sebanyak 3 kali, begitu juga pak su. Setelah selesai kami pun berjalan pulang.