Dalam perjalanan pulang.
Aku-pak su yakin ke ju tak
mengandung nanti.
Pak su-jangan takut ju, pak su yakin.
Ju puas ke main dengan pak su
Pak su cuba untuk menukar topik..
Aku-puas su.
Pak su-ju jangan cerita kat sapa sapa
tau.
Aku senyum.
Aku-takde la su..buat apa nak ceria.
Buat malu je.
Pak su-bainya anak buah pak su ni.
Pak su bergurau dengan ku.
Esok kita buat lagi ju.sambung pak su.
Aku hanya mengangguk. Oersetubuhan kali kedua melahirkan bibit bibit cinta di hati ku.
Sesampai di kedai pak su. Aku meminta izin untuk pulang dengan alasan ingin membersihkan diri.
Sesampai di rumah aku mengunci pintu dan mandi.
Segarrr... Kata ku.dengan hanya berkembankan tuala aku merebahkan badan ku keatas kati.tanpa ku sedari aku tertidur kepenatan.dalam lena aku termimpi mimpi di setubuhi oleh pak su ku.dalam mimpi itu aku amat menikmati persetubuhan itu..eeemmmm,terkeluar dari mulutku. Namun aku terjaga dari mimpi indah ku apa bila ayah melajukan henjutannya.hentakan kuat membuatkan aku tersedar dari mimpi ku.ayahh..kata ku.
Ayah tidak pedulikan kata kata ku terus mengongkek aku.aku yang merasa nikmat dari mimpi tadi membuat aku tidak mampu untuk menghalang perbuatan ayah. Aku memegang lengan ayah sambil merenung wajahnya, namun mata ayah tidak lari dari memandang pantat anaknya di kongkek.
Sesekali ayah memandang wajah ku, aku hanya tersenyum bila mata kami bertentangan. Henjutan laju dan kuat dari ayah membuataku kejang,namun meneruskan henjutan nya. Aaahhhhhsss terkeluar lagi dari mulut ku. Menyedari aku telah klimak, ayah menekan dalam dalam zakarnya jauh ke rahim ku. Ayah memandang ku. Sekali lagi aku senyum.setelah itu ayah kembali menghenjut pantat dengan pelahan lahan untuk menaikkan lagi nafsu ku. Semakin lama semakin laju henjutan ayah tanpa henti, aku mencapai klimak lagi sebanyak 2 kali.
Ayah-sayang dah puas?
Aku-dah.
Kata ku.
Ayah-giliran ayah lagi.
Aku tersenyum mendengar kata kata ayah. Ayah menghenjut lagi dengan laju dan mencabut zakarnya.ayah terus menghala batan itu ke muka ku. Air mani ayah membasahi muka dan bibir ku. Aku berasa geli.sesudah itu ayah mencapai tuala dan membersihkan air mani di muka ku.
Kami berbaring bogel sambil berpelukkan kepenatan.
Ayah-siapa yang ambil dara ju?
Menyedari aku yang sudah tiada dara.
Aku-azman.
Kata ku..
Ayah-bila tu?
Aku-seminggu setelah ju kerja dengan
Pak su. Ayah marah ke?
Ayah-patut la beriya iya sanggat nak
kerja dengan pak su kau tu.
Aku senyum.
Ayah-ayah tak marah,bagus la macam
Tu, sekurang kurangnya ada
orang jadi pak sanggup kalau
Ju mengandung.
Kata ayah menyambung kata katanya.
Aku hanya tersenyum mendengar.
Setelah lebih kurang sejam baring dan berbual dengan ayah,ayah mengajak ku mandi kerana jam sudah menujukkan dekat pukul 7 malam.selesai mandi, ayah menyediakan makan malam sebelum ibu pulang. Kebiasaan ibu akan sampai dalam pukul 8 lebih,tak pernah awal dari itu.
Kami berkelakuan seperti biasa seolah olah tiada apa yang berlaku di saat ibu tiba di rumah. Aku juga tidak menceritakan yang aku telah dikongkek oleh pak su ku kepada ayah.
Triiinggg,alarm ku berbunyi menunjukkan pukul 5 pagi. Dengan langkah longlai aku mencapai tuala berjalan menuju bilik mandi. Setelah selesai mandi
Ibu-mak jalan dulu sayang
Aku menghulurkantanggan ku untuk bersalan dengan ibu.aku masuk bilik dan terus bekemas.setelah selesai sarapan lebih kurang sebelum pukul enam,aku duduk di barenda menunggu van sekolah haji suut. Aku panggil dia pak haji je.
Sedang aku duduk kat barenda.
Ayah-ju masuk kejap.
Aku pun masuk menuruti permintaan ayah.
Aku-nape ayah?
Ayah-baring kat sofa tu..
Aku mengikuti arahan ayah.
Ayah melucutkan seluar dalam ku dan mula menjilat pantat ku. Ayah menghisap biji kelintit ku membuatkan aku mengerang kesedapan.ayah bangun lalu menghulurkan batangnya ke mulut ku
Aku-nape ni ayah?
Aku tidak faham kerana tidak pernah menyaksikan aksi blowjob di usia begini.
Ayah-letak dalam mulut, kulum.
Kata ayah. Baru saja aku nak masukkan ke dalam mulut.
Pett... Pet..
Ven sekolah ku dah sampai. Ayah membetulkan kain pelikatnya.
Ayah-kau tunggu sini.
Kata ayah sambil melangkah keluar.
Haji.. Ju tak sekolah, dia kurang sihat..
Terdengar suar ayah ku menjerit kuat keran jarak rumah dan jalan agak jauh. Selepas itu ayah masuk dan mengucikan pintu.
Ayah-tak payah sekolah hari ni.
Aku-nape?
Ayah-ayah nak puaskan anak ayah ni.
Aku diam, ayah melucutkan kembali kain pelikatnya dan membaringkan ku kembli.sambil bercium ayah memasukkan batang zakarnya kedalam pepek ku. Aku yang sudah basah metika itu menyebabkan ayah begitu mudah meneroka terowong nikmat ku.aku begitu menikmati persetubuhan sumbang mahram kami, sehinggakan mencapai kepuasan sebanyak tiga kali pagi itu. Berbeza dengan pak su ku, permainan ayah begitu lama dan hanya memancutkan sekali sahaja air mani nya. Manakala pak su mampu mengeluarkan sebanyak tiga kali. Tapi sejujurnya, aku puas dengan mereka berdua. Kepuasan itu menjadikan aku hyper sex.
Setelah selesai persetubuhan dengan ayah, kami membersihkan diri. Ayah pun bersiap untuk ke tempat kerja.
Ayah-ju jangan pergi kedai pak su
dulu. Nanti lepas jam balik
Sekolah baru pergi. Nanti
Perasan pulak dia yang
Ju tak sekolah.
Aku-baik ayah, sambil senyum memandang ayah.
Setelah itu ayah pun berangkat pergi kerja.